Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 6. mai 2015

Jeg har kjøpt...

Litt reklame for Ellos :)

...en firkantet bøtte / potteskjuler / kurv / krukke / boks... ja, ett eller annet, i metall.
Og jeg DIGGER DEN!

Boogie kr. 99,-

Oppi der bor nå sitronmelissen min og en annen ekstremt kunstig plante fra Home & Cottage. Så jeg vanner bare ene sida.

Den er fra ELLOS - en av mine favoritt nettbutikker, og kostet 99 kr og heter Boogie.

Andre saker jeg sikler på hos Ellos for tida er:

Lyslykt Storm kr. 279,-

3 kopper Cecile fra Bloomingville kr. 165,-
Lanterne Bellis kr. 279,-

Bilde Hem kr. 169,-

Bokser Mix kr. 249,-

Ta en titt på ELLOS om du ble nysgjerrig, da vel :)
Dersom du er ny kunde får du nå 40% på en vare + fri frakt. Har du handlet før, får du 30% på din dyreste vare! HURRA ier vi da :)

Ha en fin-fin kveld:)

Check out one of my favorite online stores: ELLOS for the items showing in the photos above :)

3 kommentarer:

  1. Hei! :) Vil bare minne deg på at du må merke slike innlegg som reklame så lenge de inneholder reklamelenker slik som disse. Dette etter markedsføringsloven som også gjelder blogger, hvor man ikke skal ha skjult reklame. :) Du er også pålagt å marke facebook-innlegg som lenker til et reklameinnlegg. (Google veiledning til bloggere fra forbrukerrådet, så får du all info om hvordan det skal merkes.)

    (Ps. Når kommer innlegg om sofaen din?)

    SvarSlett
    Svar
    1. Fikset:) Sofaen må bli når jeg en gang får ryddet stua...ufattelig mye babyleker og diverse her for tida :D :D :D Ha en god kveld! :)

      Slett
    2. Fantastisk flott respons ang reklamen! :) (Slike bloggere skulle det vært flere av!)

      Hehe, ja ryddinga den er det nesten lettest å utsette noen år til lekene flytter fra stua og inn på rommet ;) Jeg har ventet så spent på sofa-innlegg siden jeg selv ønsker meg ny nemlig. ;) Her er vi bare en voksen og et barn i familien, men ofte er det både tre, fire og fem som skal klumpe seg sammen foran tven.

      Slett