Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 10. august 2015

Trappa ferdig beiset


Hallo! :)
Lovet å vise dere trappa når den ble ferdig beiset.
Det har den vært en stund, men jeg har ventet med innlegg i det siste pga opplastingen av bildene gir utrolig mye dårligere kvalitet enn vanlig. Vet ikke hva som er problemet, men det er en smule irriterende. Men nå har jeg ventet lenge nok, så her får dere ta den oppløsningen dere får.


Den er som sagt beiset i Jotun Trebitt farge Skimmergrå.
Jeg beiset tre strøk siden det var første gang vi beiset.
Ble ikke klissete og dekket fint.


Døra er en Diplomat-dør som heter Helle.
Den er malt i fargen Grafittgrå.


Nummerskilt og dørskilt er bestilt fra Ramsign.no


Ha en fortreffelig kveld og ny uke, alle sammen :)



4 kommentarer:

  1. Ble kjempefint!!
    Hurra på dere som gidder å begynne... haha, jeg er sånn som tenker at... neste helg, da! :)

    SvarSlett
  2. Det er virkelig blevet fint.
    God aften til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  3. Flott farge på dør og terrasse! Hvilken hvitfarge har dere på huset. Har selv antikkhvit på huset og vil male dør, vinduer og grunnmur (får aldri mannen med på å bytte farge på hele huset :-P )
    Majbritt

    SvarSlett
    Svar
    1. Det et fargen Eggehvit 😊😊
      lykke til med overtaling av gubben😂😂👍🏼👍🏼 God helg!!

      Slett