Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 27. august 2010

Da prøver jeg!!

Dette med blog er fullstendig nytt for meg… ikke har jeg fulgt med på noens blog før, og jeg syns det er skitvanskelig å få til layouten på sida mi… Alt virket så lett når jeg googlet “lag blog”, men jeg tror alle i hele verden tar for gitt at jeg kan ALT om HTML og XHTML.. Jepp, jeg har jo sånn sett lært meg to nye ord, eller forkortelser, men det stopper imidlertid der! :-)


Så hvordan denne sida blir seende ut til slutt, det er jeg ganske spent på selv :-) (Har veldig lyst til å bli kvitt den der irriterende Google-annonnsen som herper hele menyen min! Anyone?

Det er uansett et skikkelig blog-vær ute i dag, regnet spruter – et skikkelig kakao- og bolle-vær:) Så mens kakaoen dogger i ansiktet mitt skal jeg svette litt mer over pc’en og prøve å få til noen små forandringer :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar