Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 27. august 2010

Jeg bare elsker mine Ilse Jacobsen støvler!!


Jeg vet – de er bare såå digg!!! Nå ble det plutselig helt greit med regnvær ;-) De er kjempegode å ha på, gode å gå i, varme(!!!) – og det er viktig! De er fòret helt opp – lykke :-) Jeg valgte brune. Det stod mellom det og hvite. Fant ut at de hvite ikke ville vært hvite lenge på meg…så da ble det brune :-) Kjøpte dem på Eurosko og betalte kr. 1.099,-


I’m singing in the rain :-)


1 kommentar:

  1. Ja disse støvlene var høye, blanke og lekre!
    Da er det bare å komme seg ut i regnet og vise dem fram! Treffer du på meg på din ferd, så skal jeg nok skryte og si du har flotte nydelig, flotte og lekre støvler!!!
    Tar du på ei blank regnkåpe i fine farger også, da får du nok lange blikk etter deg...

    SvarSlett