Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 28. august 2010

På jobb igjen...!

Da var det "back in business"! Jobber netter denne helgen. Foreløpig ikke hatt mer enn en tur i kveld :) Vet at vi har det altfor godt (hvis vi sammenlikner oss med andre i helsevesenet...) Så nå går det i snop og film og sladder :) Jobber med en kjempegjeng!
Håper natta blir fin, og ikke altfor travel...det er tross alt avslutningen på ONS i dag, og det er ventet LITT folk på byen... Men - alltid optimist! Det kan lett gå godt!

Har sendt gubben og eldstemann avgårde på fotballcup i Halden for helga, - og sitter her og føler at jeg skulle nok heller vært med der.. Det hørtes ut til at de hadde det veldig koselig :) Kjempebra tiltak fra idrettslaget! Hele laget reiste med familier. Bor på campingplass i Sverige. I følge mannen min var det en slik campingplass som jeg også kunne ha overlevd på :D Jeg er uten tvil IKKE noe friluftsmenneske! He he! Derfor var det nok lurt å sende dem alene avgårde i år - så kan de sondere terrenget, og så kan vi andre bli med til neste år :)

Nei, nå er det film!! God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar