Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 10. september 2010

En lettvint dag :)

Dagen i dag har blitt dedikert til det lenge neglisjerte strikketøyet og litt husarbeid mens jeg har ventet på at brannmannen skal komme hjem til helgen...og gledet meg til det!


Og mens vi ventet på at brannmannen skulle finne veien hjem, hadde vi fredagskos foran tv med sjokolademuffins og litt lettvint, ferdigkjøpt snop...alltid lett å legge unger etter sånne sukkerinntak..!



X-faktor ble sett med stor iver, hvertfall det første kvarteret. 5-åringen skjønner ikke helt vitsen med alle intervjuene mellom sangene, og han digger alle som ikke går videre...og kan ikke fatte og begripe hvorfor de ikke gjør det... Han er med andre ord ikke noe jury-emne.


Dagens middag var også meeeget lettvint. Til ungenes store glede! Det er herlig hvordan du kan stå i timesvis å lage DEN middagen, mange ingredienser, mange fat og i det hele tatt - da rynker de på nesa og ber om frokostblanding!! Men slenger du noen brødskiver i ovnen, ja da fryder de seg og gynger på stolen i takt med tyggingen;)


Jeg har også tatt mot til meg og omsider hengt opp speilet i gangen som har stått på kommoden siden jeg kjøpte det i vår! Det tok ca 2,5 min og jeg skjønner selvsagt ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før... Det var jo så lettvint!:)

Ha en deilig helg!

1 kommentar:

  1. For et fantastisk hjem(-:
    Takk for at deler dine flotte ideer med oss alle(-:(-:
    Hilsen fra trøndelag.

    SvarSlett