Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 9. september 2010

Høsten kommer litt brått i år...

Sannheten har omsider begynt å synke inn hos meg, og jeg har sakte men sikkert begynt omstillingen fra sommer til høst... Det er normalt sett en relativt lett omstilling, men sommeren 2010 har på mange måter ikke mettet oss på hverken varme eller sol, og da blir det litt verre..


Når det er sagt, er jeg jo stearinlysenes beste venn, og jeg gleder meg stort til å skifte ut sommergardinene med de mørkebrune som foreløpig må finne seg i å vente noen uker til! Brannmannen har liten forståelse for sånn som å ha sesonggardiner, men stearinlysene tenner han flittig, og Hegemor er strålende fornøyd med det! Så både høst og vinter vil jeg nok påstå at stua og kjøkkenet vårt får minst 5 ekstra varmegrader på kveldstid av alle de små, herlige flammene som prøver å veie opp for den kalde stemningen ute med regndråper på vinduene og vind i trærne.

Jeg gleder meg til å pakke meg inn i pleddet på sofaen om kvelden! Og kanskje en svær kopp kakao? I mellomtiden koser vi oss med plommer og venter på at høsten skal sette inn skikkelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar