Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 7. september 2010

Storhandel

I dag har jeg vært effektiv.
Fire unger er sendt av gårde på henholdsvis skogdag, idrettsdag og barnehage (med alt det kreves av ekstra utstyr i sekker og på kropper).
Skenset inn på Rema før klokka var 9 og fylte handlevognen med det jeg kunne huske uten handlelapp.. Var nesten ferdig med å pakke varene i poser, da jeg merket at en eldre dame i køen bak stod og småkikket på meg. Hun så fra meg og til varene og opp igjen. Og haugen med poser vokste, jada, den gjør ofte det når jeg handler.. Vogna ble full, to poser hang på håndtakene, og de to siste tok jeg i hendene.

Så at hun nok stod og tenkte sitt, og da hun kom ned ved siden av meg (for å ta imot sin liter med melk, to epler og et brød) nikket hun mot korga mi og smilte "hvor lenge skal det vare?"... Uten å blunke, svarte jeg "forhåpentligvis til torsdag!". Og med nesa i sky, krum rygg, knekk i knærne og svetteperler i pannen dyttet og dro jeg den minst 60 kg tunge vogna mi ut og fikk varene i bilen. Heldigvis har jeg helt nye fjærer og støtempere bak!

Ha en nydelig dag!

1 kommentar:

  1. Haha, tror det er et kjent fenomen for mange.
    Iallefall når man skal handle for en hel uke, og i dette huset er vi bare to ;D

    SvarSlett