Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 7. september 2010

Til mine herlige, skjønne lesere!

Tusen, tusen takk for UTROLIG mange koselige kommentarer, meldinger og mail :) Jeg er helt satt ut (og det skjer ikke ofte!) Jeg startet bloggen for kun en drøy uke siden og snart (kanskje i dag) runder jeg 1000 klikk på siden min og det er jo bare kjempemoro! Til og med folk fra det store utlandet har kontaktet meg, - riktignok trodde jeg det var spam og slettet det (ikke helt inne i denne dataverdenen ennå;)

Veldig koselig å ha fått mine første "følgere" og en spesiell hilsen til broderen, som har lagt rssfeeden direkte på mobilen, sånn at han får beskjed med en gang noe publiseres på bloggen - love you!! ;)

Så hvis dere er klar for mer, så skal jeg forsøke å holde koken, jeg ;) Vil ikke miste noen av dere!
See you!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar