Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 1. oktober 2010

Brød

I dag er det en glede-glede-dag, brannmannen kommer hjem etter nesten to uker borte! Jada, vi var sammen i helga på vestlandet, men det er likevel noe spesielt med å komme hjem - og å få ham hjem:)


Så nå rydder og sjauer Hegemor for å gjøre huset klart til et par fridager sammen med alle seks. Herlig!


Bakte brød i går. Og fikk snusende, sultne og lykkelige barn hjem fra skolen, med kalde hender som kastet seg over tykke blingser sammen med varm suppe.




Fikk dermed også brukt mitt nye kjøkkenhåndle fra Home & Cottage.






I dag har jeg planer om å prøve å bake svigerinne sin marengs og frukt kake. Den er farlig god, og det er en av de få kakene jeg klarer å lure i brannmannen.

Og så skal jeg ut og kjøpe stearinlys - mange stearinlys!

Ha en fantastisk helg alle sammen!

7 kommentarer:

  1. Hei Hege:)

    Vi så at du hadde skrevet kommentar til en av bloggene vi følger, og ble nysgjerrig! Du skrev at du er ny i blogglandia! Vi er også forsåvidt ganske nye!!:) Tror vi startet opp ca likt!:) Vi begynte også i august!:) Vi synes det var kjempeskummelt å blogge i starten.. Visste jo ikke hva folk likte, osv! Men, det går overraskende bra:) Vi hadde en liten periode der vi holdt på å slette hele bloggen, på grunn av en kommentar, men heldigvis gjorde vi ikke det:) Angrer ikke på det nå!!

    Du har en kjempefin blogg! Veldig inspirerende, og kjempekoselig! Vi la oss til som følger! Håper det går greit? Vi blir hvertfall alltid veldig glad for nye følgere:)

    Ha en fin helg, og kos deg med brannmannen;)

    Klem fra tvillingene i Gammel stil:)

    SvarSlett
  2. Guri meg så flink du er!!!

    De brødene ser helt utrolig gode ut. Sitter nesten med vann i munnen.

    Ha en fin helg!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  3. Hei jenter! Så koselig med sånne tilbakemeldinger:) Og veldig stas med nye følgere;)
    Ha en kanon helg dere også!:)
    Klem fra Hegemor

    SvarSlett
  4. Så koselig!! Vi blir glad:)

    Klem:)

    SvarSlett
  5. Heisann!!
    Aah, jeg kjenner nesten at det lukter nybakt brød!!
    Det så godt ut det:) Planer om å legge ut oppskriften eller??..;)
    Fin blogg du har, legger meg til som følger jeg:)
    Blir kjempeglad om du vil følge meg;) Ganske fersk blogger jeg også, startet i juli, koselig å kunne bli kjent med andre "ferskinger";)

    Ha en finfin kveld, klemmer fra Jeanette:)

    SvarSlett
  6. Heia,
    takk for hyggelig hilsen på bloggen min:-)
    Ble sulten på brød jeg nå deilig altså.
    Følger deg gjerne videre:-)

    Klem T

    SvarSlett
  7. Å skulle ha vært luktepc....ser jo så gode ut..nam nam
    Jeg er også helt fersk her inne i denne fantastiske blogg verden..legger meg til og følger deg videre jeg..god helg til deg og dine
    Klem fra Fruen(Heidi)

    SvarSlett