Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 28. oktober 2010

Frøken Olsen

Hegemor har hatt seg en tur til Frøken Olsen:)
Dette er en alldeles herlig butikk som ligger i sentrum av Arendal og som har utrolig mye "godteri" for oss som er litt skrullete på ting & tang. Hegemor er det.



 Utrolig mange mugger og krus i Hegemors farger. Mye rosa, lyseblått og beige. 




Bare utsida er nok til å bli tullete for en handlegal jente med fullasta visakort, - som er klart til å bli tømt.










Så her frykter jeg at det vil bli kjøpt en del julepresanger i år, - hvis venninnene og søstrene mine har vært snille, da:) Ikke det at jeg har begynt å tenke på julegaver enda. Hegemor er av den oppfatning at julegavehandel er noe man koooser seg med i desember, og det skal ikke vært pes. Derfor diller og daller hun rundt og tar en gave om gangen. Men - julebrusen har kommet i hus! Hegemor er nemlig veldig for å "strekke" jula litt utover i de kalde, kjedelige månedene - slik at vi får god tid til å glede oss til den virkelige julemåneden kommer:)


Frøken Olsen kan anbefales! Og - Frøken Olsen har egen blogg med adresse: http://frokenolsensdrommer.blogspot.com/ Sjekk ut! Jeg må nok snart tilbake, er jeg redd.

Ha en fin-fin kveld!


2 kommentarer:

  1. Er en kjempeskjønn butikk som virkelig må besøkes

    SvarSlett
  2. Hei hei Hegemor,-)

    Takk for hilsen på bloggen min..
    Jeg har ikke hørt noe fra jentene enda,skrevet noen mail,men har ikke fått svar enda..vi får håpe at det er dataproblemer og ikke noe annet..fått flere mail fra andre som også lurer på jentene, tenker å skrive en hilsen i morra fra alle oss som savner dem..

    Men den butikken der hadde jammen meg jeg blitt blakk i...så mye fint da du..
    Ha en fin kveld
    Klemmer fra fruen

    SvarSlett