Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 18. november 2010

Bursdagsfeiring og 11-årsdag


10-åringen vår har lenge vært klar til å ta et skritt opp på aldersstigen.
Og det skjer formelt i morgen.
Men da er han hos sin mamma, og dermed måtte vi ta feiringen her i går.



Det er en av fordelen med to hjem - man blir behørig, ekstremt og, om mulig, en smule overdrevent feiret i sånne anledinger;)
10-åringen vår syns det ikke er mer enn det må være
...han har fått beskjedenhetens nådegave.


Når det er sagt, så er vi ikke så vanskelige her i huset når det gjelder å finne ting å feire.
Fest og kos er alltid moro.


I går ble ventetida en anelse lang for våre fire kortvokste.
Kakene ble bakt på formiddagen og onsdagen er kort dag på skolen
(altså - ettermiddagen blir veldig lang)
Ingen fikk smake før Brannmannen kom hjem.
Han kjørte forøvrig som en gal for å rekke bursdagsfeiringen.


I tur og orden slepte de seg langs kjøkkenbenken med hodet hengende bakover og hvesende klagerop om at de var så sultne.
Naturligvis ikke på annen mat (som de fikk tilbud om) men på kaker...
Jada...




Men da ventetiden endelig var over, spiste gutta littegrann, og så løp de for å leke igjen.
Tilbake satt vi voksne blant kakesmuler, tomme muffinsskåler og halvfulle brusflasker.

Altså, seks timers sammenhengende nitidig mas og gnål var over etter 2,22 minutters kakespising.

I rest my case.

Ha en strålende dag!

5 kommentarer:

  1. Ha ha ha...den hørtes velkjent ut! Men tenk så spennendes det var i ventetiden, og DET er jo hele meningen med å glede seg..:) Koselig bord fint pyntet i blått:) Heldig den 11 åringen, og GRATULERER så mye;)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. HERLIG innlegg og VAKKERT DEKKET BORD!!!

    Ha en fin torsdagskveld!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  3. Lekkert dekket bord :)

    Tusen takk for kos hilsen hos meg:)
    Da fikk jeg tatt turen tilbake til deg, likte veldig godt det jeg fant og har lest meg bakover, liker gleden og innstillingen din - og selvsagt interiøret. La meg som følger og gleder meg til å lese mer :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Er stadig like imponert over tekst og bilder i bloggen din. At du ikke er profesjonell skribent er meg en gåte...

    SvarSlett
  5. Nydelig dekket bord :) Og så smart å ha lys i Mariskåler!!!

    God helg til deg og dine :)

    Klem Anette :)

    SvarSlett