Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

søndag 14. november 2010

God farsdag!

I dag ble Brannmannen vekket på senga av tre gutter
(5-åringen fikk et anfall av dårlig humør, og valgte å sture på stua).
De hadde med seg herlige, selvlagde kort og en piknik-kurv.


Nå var det ikke så veldig spennende ting oppi kurven
(sokker, barberskum, en film og NonStop, - Brannmannens favoritt;),
men det er egentlig bare fordi Hegemor mener at mor- og farsdager skal ha symbolske gaver. Det handler mest om en koselig frokost, god middag og litt kake og lapper.


Nå har imidlertid dagen gått med til bilselging for Brannmannens del. Vi prøver å bli kvitt den ene bilen, og telefonen har gått i ett. Og da vi skulle skynde oss å spise middag halv tre fordi det skulle komme noen å se på bilen klokka tre - ja, da kom de liksågodt halv tre...


Dermed spiste vi fem andre farsdagsmiddag
- mens faren frøs på utsida med en familie med mor, far og baby som skulle se på bil
.
Moren så ut som om hun hadde blitt lovet sydentur, og blitt tatt med på bilvisning istedet..


Så nå håper vi han har tid til å være med oss å spise kake om en liten stund
(akkurat nå kjører han tur med kjøper nr. 2...)

Hegemor ønsker sin egen, beste PAPPA en kjempegod farsdag - og det samme til alle gode fedre der ute i verden:)


"En fars kjærlighet
er det mest dyrebare et barn har...
Den er betingelsesløs, total
og vare i evigheters evighet"

Dette diktet fant jeg hos Har en drøm... og syns det var så fint:)


Nyt kvelden!

4 kommentarer:

  1. For en flott morgen far i huset fikk idag. Jeg er så enig med deg ang gaver til far og morsdag. Det viktigste er en liten oppmersomhet, viktig at vi ikke glemmer at det er tanken som teller i våre dager.
    håper det gikk bra med bilsalget
    hilsen fra anita s

    SvarSlett
  2. Er så enig med deg! Fars og morsdag skal først og fremst handle om å vise at vi setter pris på hverandre. Små symbolske påminnelser er det som varmer mest:))

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  3. Hei
    Så koselig dette var dA..er nok en fornøyd pappa nå..takk for koselige ord på bloggen min..er nå tilbake etter at jeg har vært syk..
    ha en fin dag
    Klem fra Fruen

    SvarSlett
  4. Det hørtes ut som en koselig farsdag! Glemte jo å skrive hvilket bildeprogram jeg bruker her om dagen... Det er ihvertfall Photo Scape.

    Har en kommentar på bloggen min hvor Lavendel Mio har forklart meg hvordan det brukes, så hvis du vil lese den, kan du gå til innlegget GULT ER KULT! Laaangt tilbake i tid, men tror du finner det langt ned på venstre side på bloggen min, under Hus!:)

    SvarSlett