Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 12. november 2010

Hverdagene er full av herlige overraskelser!


Hegemor har en lillebror.

Da vi var små, var det en utenkelig tanke for Hegemor at hennes lillebror noen gang i dette liv ville finne seg noen på som faktisk ville like ham.

Heldigvis tok Hegemor feil. Og uten skylappene til en plaget og kraftig irritert storesøster, er det lett å se at mine antakelser i barndommen var kraftig overdrevet.


Ikke bare fant han seg noen, men han fant seg den dama. Og Hegemor fikk den svigerinna.


Og i dag da Hegemor åpnet postkassen, lå en brun boblekonvolutt og frøs oppe i den kalde, hvite boksen vår. Hegemor reddet den i sin (antakelig like kalde) favn, og fikk oss begge i hus.


Oppi konvolutten, lå enda en konvolutt. Med en liten lapp fra svigerinne: "Bare en liten hilsen i en travel hverdag". Hegemor åpnet spent, - og fant denne fantastisk koselige og kjempefine overraskelsen gjemt inne i konvolutten.


Full av herlige detaljer, - stearinlys, en fyrstikkeske og en Nescafepakning.


Hegemor blir en smule våt i øyekroken av sånt. Utrolig koselig!


Ikke alle forunt å ha den slekta mi! :)


Nå velter snart våte guttestøvler inn dørene her, så jeg får skynde meg å ønske alle en god helg så lenge!


4 kommentarer:

  1. Hei!
    Såååå koselig :) Så gøy med sånt som er helt uventet!

    God helg til deg også Hege!

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  2. Så koselig med slike svigerinner da!!! For en fin gave:)
    Goood helg ♥
    Klemklem:)

    SvarSlett
  3. Hva betyr egentlig Galgoe knib??? jeg har en hunderase som heter galgo español...^^,
    Et nydelig pusterom du har her og jeg titter innom så ofte jeg kan!! :-)

    SvarSlett
  4. ha ha, ja det kan du si;)
    Som vestlending så er det dialekt for kjempegod klem;) ...altså ingen hund:D Nå fikk jeg meg en real FNIS!!!;)
    God helg, - og masse velkommen igjen:)
    Stor klem

    SvarSlett