Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 27. november 2010

Nå er det lov!

Nå måtte jeg bare en liten tur innom for å erklære starten på Julen 2010:)


Det er første søndag i advent i morgen, og da mener jeg at det virkelig lov til å dra fram de kjekkeste eskene på boden - julepynten!

Nå er ikke jeg av den sorten som bruker lilla i hele advent for så å galpynte lille julaften med selveste rødfargen (eller hva man måtte like av julefarger).


Nei, jeg er såpass imot lilla at jeg ikke orker å ha lilla ting rundt meg. Dermed blir det rødt!

Og rødt har det blitt - i går!

Ja, det meste er kommet fram og ungene (og jeg) fryder oss! ...og det gjør Brannmannen også:)

Hegemor har fått kjempegode julekaker fra lillesøster:)
Men ser ikke vekk fra at det vil komme mer de neste ukene. Det er jo nå det er førjulstid:)


Men selv om jeg nok er tidlig med pyntingen, så er jeg nok en av de raskeste til å få pynten ut igjen også... Etter jul - da er jeg som regel lei.

Akkurat nå er det leeenge til:)

Snart jul - tjohei:)


6 kommentarer:

  1. Jeg er så hjertens enig! For det første er jeg ikke særlig glad i lilla.. men jeg lager adventstaken i lilla da det har en betydning, men ellers har jeg ingenting i lille.
    Jeg pynter TIDLIG og rydder alt bort allerede 1 nyttårsdag. Da pakkes all julepynt og juletreet fyker ut døra..

    Veldig koselige bilder fra deg:-)

    Ha en finfin adventstid og kos dere alt dere kan! Klem fra meg til deg:-)

    SvarSlett
  2. Tenk å ha en sånn lillesøster.... Hrmf...

    - NAV

    SvarSlett
  3. Ha ha, lillbror - eg ska laga sånne te deg, eg;) Du vett at Titti ser seg ut kem hu bage te;)))

    SvarSlett
  4. hirr-hirr :) har kje NAV ei kåna såmm e kåkk?! hoho:) go jul te dåkk begge! nå har me lagt peppårkagår her, så dåkk må jo bara kåmma innåm fårr litt østlandsk julastemning :)

    SvarSlett
  5. Så nydelig du har pyntet!!!
    Helt enig med deg- jeg pynter også med rødt fra dag 1!!

    Sengeteppet du spurte etter har jeg kjøpt på Sparkjøp. De har også nettbutikk, men jeg ser at de dessverre ikke selger teppet der nå. sparkjop.no.
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  6. Hei!
    Ja jeg også er kjapp med å få den både inn og ut. Første nyttårsdag kaster jeg juletre, så forsvinner resten fort etter :)
    Men nå er det å kose seg å pynte :) Så deilig tid nå :)

    Kos deg i adventstiden!

    Klem Anette :)

    SvarSlett