Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 8. desember 2010

Et lite hallo:)

Jepp, det er fortsatt en smule travelt...;)

Det er fortsatt oppussing og juleforberedelser, - men akkurat nå er jeg mest igang med planleggingen av trippel bursdagsfeiring på lørdag for 11-, 9- og (snart) 7-åringen vår:). De fyller alle innenfor ca en måneds tid, og da passer det greit å slå dem sammen i en svær familiebursdag.


Så mens karamellpuddingen står i ovnen (ja, nå!), sniker jeg meg en tur innom web'en og legger igjen et livstegn.

Brannmannen kaver i gangen og snekrer benken som jeg har bestilt - det blir sååå bra!


Rommet til 9-åringen tar også form for alvor. Vi var hele dagen på IKEA i går, Brannmannen og jeg - og tilhengeren. Det nærmer seg den kjekke delen av oppussingen, nemlig pyntingen og prikkene over alle i'ene.

Og hvis ikke dette var innholdsrike dager nok, så drar jeg likegodt på julebord i Stavanger i morgen:) Tjooho! Venninnen min og jeg drar sammen bortover tidlig i morgen tidlig. Hun bor i Oslo, men har heller ikke klart å løsrive seg helt fra bæ-bu-miljøet der borte;)

Så vi skal på jentetur:)


Og vi har likegodt gått for full pakke og lagt oss inn på hotel - med morgenkåper og tøfler inkludert! Og så skal vi selvfølgelig innom Landstil på Moi på veien hjem. Dette blir superkos!


Så nå skal jeg ned og pakke siste rest, slik at alt er klart:)

So long!


1 kommentar:

  1. Høres travelt men kjekt ut hos dere!
    Så deilig med en jentetur oppi det hele:-)
    Velkommen hit til Stavanger, håper dere får noen kjempe gode dager. Det snør her for øyeblikket, så ta med gode sko:-)
    Klem fra Anne Karin

    SvarSlett