Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 20. januar 2011

Fram med symaskinen

Først av alt TUSEN MILLIONER TAKK til alle dere skjønne, skjønne mennesker som har tatt dere tid til å stemme på barnerommet vårt i Utfordringen til Norske Interiørblogger!
Hegemor syns dette er kjempemoro - og spennende;)


Sola skinner, minusgradene stortrives og Hegemor har tørket støv av symaskinen sin som har bodd umerkelig på boden i lang, lang tid. Samtidig har alle husets juleblomster blitt byttet ut med Primula og vennene hans (egentlig er jeg snart klar for å sole meg, jeg).


Omsider skal det fikses på et par ting - og Hegemor skal sy gardiner til IKEA-skapene sine på vaskerommet.

Jepp, det er dagens utfordring innomhus.


Har kjøpt det koseligste stoffet på Panduro ♥
Kunne kjøpt mange fler, - de har irriterende mye fint.


Så nå skal jeg kose meg med / kjempe meg gjennom noen meter stoff, firehundre nåler, saks og tråd, og så satser jeg på at resultatet er klart til å vises i morgen;)


Vi ses!

(og det er fortsatt lov å stemme på Barnerommene, klikk deg inn her!)


6 kommentarer:

  1. Hei!
    Du leder jo :) Så bra!!!
    Blir spennende å se ferdig prosjektet ditt :)
    Nydelig stoff!

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Skulle akkurat skrive det samme: Du leder jo! Det er så moro at litt mer farger slår ann.

    SvarSlett
  3. Artig at du ledet Hege!
    Tvi tvi ♥

    Nydelig stoff du har kjøpt, Panduro har såååå mye fint;) Lykke til med prosjekt gardiner - gleder meg til og se;)

    Ha en finfin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Først og fremst. Gratulerer med finaleplass, velfortjent. Knall tøft gutterom..
    ¨
    Første gang innom her, men ikke siste.. legger meg til som følger, og kjem snart igjen..

    Klem Birte

    SvarSlett
  5. GRATULERER med finaleplassen, er ikke overrasket en plass!!:-) Krysser fingrer og tær de neste dagene.
    Og gleder meg til å se sy-prosjektet i morgen:)
    Nattaklem fra meg

    SvarSlett