Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 17. januar 2011

Hegemor elsker Green Gate ♥

Sitter her og sikler meg ihjel på Green Gate produkter... Jeg kunne hatt ALT! Det er absolutt ingenting som ikke er fint, søtt, skjønt, herlig eller superdigg.

Hvis det enda er noen der ute som ikke har fått med seg Green Gate, så må dere ta en titt her:


Og har man hørt om Green Gate hundre ganger før, så er bildene så fine at man kan se på dem hundre ganger til:


Tenk om man skulle sitte og spise ved sånn et bord! Hadde neppe blitt mye spising på Hegemor da.


Ble litt klar for sommer og sol nå? Ja?
Oh joy!




Dette er så fint og koselig at det nesten gjør vondt å se på ♥
Hegemor har ikke klart å bestemme seg for en av seriene, så hun blander litt av flere farger og sorter. Har nettopp vært inne og snopet litt på nettet (var litt januar-salg på noen av produktene nå, ho ho!). Jeg kjøper dem fra Møllegaarden i Danmark, - husk at tingene er oppgitt i danske kr, så de blir billigere med norsk, klingende mynt!

Penger spart er penger tjent - ergo kan du tjene bra på å være på shopping på danske nettsteder!
(dagens visdomsord)


Hegemor vil ha jordbær! Norske jordbær! Fra Green Gate skåler!


Hegemors største drøm er å være i Green Gates hovedlager, uten videoovervåking, med fri vei ut og en stor, stor lastebil som tar mange tonn...
...og til mitt hell har Har en drøm-Line sagt at hun kan stille med bil!
Gleder meg!! He he!

Alle bildene er lånt fra Green Gates katalog for Sommer 2010

7 kommentarer:

  1. *ler*

    Så kjekt å lese innlegget ditt! Er einig! OG ja, våren og sommaren kjem ikkje fort nok...og desse bileta gjer at vi vil den skal kome endå fortare enn den ikkje kjem ;)Eller noko slikt!

    God kveld!

    SvarSlett
  2. Hahaha, ja det hadde virkelig vært noe det;))
    Er like "frelst" som deg når det gjelder Green Gate - jeg syns det er så vakkert, fresht og FLOTT! Alt sammen... Jeg klarer heller ikke holde meg til èn serie, så her er det lett blandings her og...;)
    Jeg har til og med spurt sambo'n om vi ikke skal gifte oss snart (vært sammen i 14 år, så det er på tide da...) Jeg hadde da nemlig hatt Green Gate service på ønskelisten ♥

    Ha en kos kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Sommer!!!!!!!!!! Love it! Sparer på noe der selv som jeg er veldig glad i. Herlig!

    SvarSlett
  4. Ja det gjorde faktisk vondt!!! Samtidig fikk jeg litt forelsket følelse... Jeg skal være med deg og Line på tur!!!! ;)

    Har bittelitt jeg også...litt rødt og blått. Og den fine jordbærte boxen :) Te`n var go`!!

    Får titte litt og se om det er noe salg jeg vil handle da ;) Eller vil var kanskje ikke ordet...

    Kvæll!

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  5. Artig innlegg. Nydelige Green Gate bilder :)
    Tenk å kunne dekke et sommerbord med bare Green Gate da... Himmelsk

    Dessverre så har jeg bare 4 latte kopper, men det står mer på ønskelisten.

    SvarSlett
  6. Titt tei:)

    Ja der traff du spikeren på hodet!! Jeg er helt vill med Green Gate, og er så heldig å ha en butikk i nærheten som selger produktene. Dog selger de ikke stoff, noe jeg syns er ergelig. Men det er jo lett å bestill på nettet, og Danmark farter vi jo titt og ofte til da vi har halve familien der.
    Fristende bilder, farlig fristende bilder...
    Klem og god kveld:)

    SvarSlett
  7. Hei! Betaler du vanlig toll og moms på varer fra danmark eller finnes det en undtig ordning siden det er i Skandinavia? :)

    SvarSlett