Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 22. januar 2011

Hurraaaaaa!!

Hvis det finnes et instrument som kan måle glede så vil jeg tro at det vil slite nå;)
Jeg er både overrasket og overlykkelig over å ha vunnet NIB's utfordring "Barnerom"!
...egentlig tror jeg det ikke enda..
..nei..

..det er så SPRØTT!!


Her meldte jeg meg på bare for moro skyld, og innså fort at konkurransen ville bli beinhard. Utrolig mange fine, herlige og skjønne rom!

Men - jeg vant ikke alene, så:

TUSEN TAKK
til alle dere som tok dere tid til å stemme!


I skrivende stund sitter Brannmannen og jeg i hver vår sofa og blafrer med tærne. Han ser på sport og jeg vimser rundt ute i Cyberspace.

Har planer om en rolig helg uten for mange krumspring.

Ungene løper rundt og mumser opp kaka fra fredagskosen i går kveld, og litt senere blir det mekking av Lørdagspizzaen


Jepp, Hegemor er veldig klar for vår, selv om jeg har innsett at jeg nok må vente noen timer til enda.
Enda godt at tålmodighet er en av mine sterkeste sider. Not.
Ja, ja, mens vi venter koser vi oss med tulipaner og, - ja, jeg sier det bare - peisen er montert!! Så nå skal det knatre og sprake snart. Kos!

Ha en beautiful dag!
Og velkommen til nye følgere!

12 kommentarer:

  1. :)Ja kjempegøy at du vant :) Jeg stemte!
    Nå er det bare å vente på ny utfordring!

    God helg Hege!

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. SÅÅÅÅ MORO - GRATULERER SÅ MYE!!! SÅ FORTJENT, SÅ FORTJENT!!!

    Har den siste tiden lest gjennom nesten alle innleggene dine. Mange av dem har også kællen fått tatt del i (høytlesning). Og vi har flirt godt mer en en gang.
    Du skriver SÅÅÅÅ HERLIG, og man må bare bli gla' når man leser innleggene dine.
    Jeg er i hverfall veldig spent på hvilke nye "krumspring" fruen har foretatt,når innlegg fra deg dukker opp på bloggrollen.

    Ha en deilig og rolig helg, Hege,
    og gratulerer igjen.

    Klem fra
    Marianne

    SvarSlett
  3. GRATULERER så masse Hege!
    Det var vel fortjent, og jeg syns faktisk det andre rommet ditt skulle kjempet om en plass og - disse gutterommene er noe av det kuleste jeg har sett;)) Og tipper de er temmelig glad for det de og;))

    Kos deg masse og feire med pizza og tulipaner, hihi...

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Gratulera så mykje!! Det var virkelig vel fortjent :-)

    Ha ein strålande fin laurdagskveld! :-)

    SvarSlett
  5. Rommet er absolutt vinnermateriale, så det er VEL FORTJENT! :) Gratulerer så masse :D

    SvarSlett
  6. Gratulerer igjen!! Veldig fortjent, var et flott rom!

    SvarSlett
  7. Gratulere! Det var absolut ikke uventet at du stakk av med seieren :)
    Den var vel fortjent!!
    Ha ei fin fin uke!

    SvarSlett
  8. GRATUELERER!!!
    Så fantastisk :)

    Ha en flott dag..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  9. Gratulerer!! Du har de kuleste gutterommene, så det var velfortjent :)
    Oppdaget bloggen din først for et par uker siden, og ble liggende våken til langt på natt for å lese gjennom hele. Love it!! Lo høyt flere ganger, og var evig glad for at eg var aleine i huset så ikkje nokken trodde det hadde rablet for meg...
    Ønsker deg en strålende uke :) Klem

    SvarSlett
  10. Gratulerer med seieren! Veldig inspirerende med så tøft og praktisk gutterom!

    SvarSlett
  11. Hei Hege,
    Gratulerer med førsteplassen. Vel fortjent. Jeg synes dette ungdomsrommet er supert. Pluss til deg for bruke "vanlige" ting på en annen måte. Vennlig mot lommeboka og inspirerende for oss andre.

    Hilde

    SvarSlett