Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 8. januar 2011

Ny benk ♥

Hegemor og Brannmannen er så heldige at vi har mammaer og pappaer som fyller opp kontoen vår til jul, - istedet for gaver. Dermed kan vi gjøre julegavehandelen helt selv - og blir dermed garantert fornøyd;)


Ja, vi vet - vi har det altfor godt!

Dette året har vi ønsket oss en liten benk foran trappa. Litt ekstra sitteplasser er alltid greit.


(Bare til orientering, - når jeg heretter refererer til "VI", så er det bare meg selv jeg egentlig mener). Brannmannen tar nemlig gledelig fri når Hegemor går på gledelig juleshopping til oss selv.


IKEA ble det naturlige åstedet hvor vi ville legge igjen skillingene som brått hadde blitt revet opp fra en konto og måttet flytte til en annen (og av ren barmhjertighet følte Hegemor at de skulle få slippe å gro for fast i den nye kontoen de hadde kommet til).


Så med klampen i bånn ble IKEA Sørlandet avlagt et besøk før jul (jada, vi venter ikke her i gården - tenk på de stakkars pengene, - alene på en helt ny konto).


Kjøpte to Ektorp-paller som vi satte sammen. De er gode å sitte på, og - her kommer det beste - det er plass til oppbevaring oppi dem ♥ Alltid greit med et gjemmested for hva det måtte være.


Bildehyllene er også fra IKEA, og der sitter våre søte små på rekke og rad ♥
Putene er kjøpt (og betalt) hos H&M Home.

Men mest av alt ønsket Hegemor å få tak en en Ektorp lenestol, til et hjørne i stua, men den var de søren-fytti-grisen-æsj-bæsj utsolgt for. Supertrist! Men hun gir aldri opp - she'll be back! I hus skal den, om både jeg og den skal grine.


I skrivende stund sitter jeg på Legevakta igjen - denne gangen husket jeg det! Ikke verst. Kommer meg.

Ha en deilig natt, alle der ute i mørket

11 kommentarer:

  1. Alltid morsomt å lese bloggen din Hege, og så kjekt med noe nytt å lese på når man likevel er våken nattestid! :) God ide med ektorppuffer til benk, har både lenestol og puff i hus her også. Veldig god å sitte i ;)

    SvarSlett
  2. Det ble knallfine, veldig fint hjem du har! Ha en strålende dag. Her våknet vi til en spyende gutt...barn nr to med omgangssyke denne uka....

    SvarSlett
  3. Hei, det ble jo kjempekoselig! Du(dere) har et flott hjem ;)
    Ha en fin dag, antageligvis i snøvær :)

    SvarSlett
  4. Så koselig det ble da :o)
    Virkleig!

    Koselig blogg,
    Klem Jatte <3

    SvarSlett
  5. Hei!
    Herlige bilder av et knallfint hus :) Greit å kunne kjøpe seg det man vil da :)
    God vakt!
    Klem Anette :)

    SvarSlett
  6. Hei,

    Oppdaget bloggen din i dag og det er jeg glad for. Kjempefin og veldig hyggelig.

    SvarSlett
  7. Heisann!

    For en utrolig flott blogg du har. Jeg legger meg til som følger og gleder meg til å lese mer fra deg. :)

    Klem :)

    SvarSlett
  8. Kjempesmart løsning!! :)

    Nå har jeg lest meg gjennom mange innlegg, jeg har lest og ledd. HERLIG blogg!!! :) Jeg liker både stilen på interiøret og måten du skriver på! :D Jeg legger meg som følger, og gleder meg til å lese mer.

    God søndag!

    Vibeke :)


    PS: Du som pusser opp må GJERNE komme med bidrag til OppussingsOnsdag hos meg. ;)

    SvarSlett
  9. Hei☺
    Fin blogg du har-fann deg via Nib si barnerom utfordring☺ Lekkert barskt soverom gutten din har☺
    La meg til som følgar eg...

    Klem M♥

    SvarSlett
  10. Smart med den benken foran trappa!
    Hvilken gråfarge har du på veggene?
    Veeeldig fin!

    SvarSlett
  11. Hei Anonym:)
    Fargen heter Valmuegrå eller Valmuefrø:)Jeg har dessverre ikke fargekoden, men det er en Jotun farge. Så da skal de finne koden der hvor de selger og blander maling:)
    Klem fra Hegemor

    SvarSlett