Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 19. januar 2011

Tenk det!

Sent i går kveld tikket første gratulasjonen over finaleplassen i NIB's utfordring "Barnerom" inn på Facebook.
Hegemor fikk akutt søvnløshet...finaleplass!!
HYSTERISK FORNØYD!

Finalisten ;)

Dette var stas! Så nå er klyse-faktoren på stø kurs oppover, nesa står rett i sky og beina touch'er såvidt bakken når jeg går.. (Mulig at jeg må ta på cap'sen og solbrillene når jeg skal på butikken i dag, tenker jeg) *knegg-knegg*

Hegemor er superstolt over å bli plukket ut til topp 10 blant 200 bidrag.
Samtidig har jeg fått ekstrem hard konkurranse av andre utrolig nydelige barnerom, og det av veletablerte bloggere som er for tungvektere å regne (mot Hegemors fjærvekt;)

Ta dere en titt på utfordrerne her, og stem nederst! Du kan stemme helt til fredag.
Detta blir spanande!
Lykke til - alle sammen:)

21 kommentarer:

  1. Yes! Må si jeg ble glad når jeg så et av dine bidrag som finalist;))
    Rommene til gutta dine er såååå kule og gjennomførte!
    Gratulerer og Tvi Tvi;)
    Jeg har allerede stemt...

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Utrolig flott rom!!Heldige de guttene som får leke der inne.Du har fått min stemme!!!Hilsen Tine

    SvarSlett
  3. Hei!
    Sååå gøy :) Men jammen var det ikke helt uventet!
    Skal inn å stemme jeg ;)

    Ha en fin dag :)

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye!! Vel fortjent;))

    SvarSlett
  5. Gratulerer! Har stemt på deg jeg vettu! Utrolig inspirerende!!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med finaleplass i NIB`s utfordring :o) jeg har stemt på deg!!!!! :o)

    SvarSlett
  7. Stemme er sendt selvsagt :) Kom igjen Hegemor...dette blir din seier :)

    SvarSlett
  8. Sallan, steinbra, gratulere!! :) Kjekt å se folk så jørr ting di har lysst te, å lykkes me d :) Stemme sendt!

    SvarSlett
  9. Har stemt;) lykke til;)

    SvarSlett
  10. Stemt :-) Lykke til :-)

    SvarSlett
  11. KOM AN FOLKENS,OG STEM PÅ HEGE SINE FLOTTE BILDER!!!! Du e fantastiske Hege!!!!

    SvarSlett
  12. IKKE SÅ RART - ER JO BARE KJEMPELEKKERT!!!

    Du har min stemme!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  13. sååå bra,flinke deg♥♥♥

    SvarSlett
  14. Kanonbra Snuppa!!
    Eg ska stemma og spre ordet =) =) =)

    SvarSlett
  15. Gratulerer så mye med finaleplass.
    Jeg var inne å så på rommet, og det er jo bare lekkert. Noe sånt tenker jeg at min sønn skal få det når han blir eldre ;)
    Så min stemme har du fått.

    SvarSlett
  16. GRATTIS - så flott med finaleplass - men du har RÅ-tøffe bidrag!

    Skal legge turen innom stemmegivningen nå!

    LYKKE TIL :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  17. Gratulerer. Jeg har stemt på det flott rommet deres.

    SvarSlett
  18. Åh. Lykke.
    Kom helt tilfeldig over bloggen din da jeg stemte på soverommet (ditt selvfølgelig)
    Ble så nyskjerrig på bloggen, da jeg så det lekre soverommet. Med det som resultat at jeg har brukt mange timer på bloggen din idag istedenfor å jobbe med årsregnskap. Bra prioritering spør du meg:)
    Har lagt deg inn på favoritter, så blir å følge bloggen din videre.
    Lykke til med avstemmingen.
    Klem fra Siv i Nord

    SvarSlett
  19. Øyet blir jammen sårt og vått (og smalt av all smilingen) når jeg leser her!:) For en gjeng dere er!!! TUSEN TAKK for alle de koselige ordene dere legger igjen:) Hver eneste kommentar er like gøy!:)

    SvarSlett
  20. Gratulere (Og godt jobba)!
    Rommet er veldig gjennomført stilig, er nok mange ungdommer som kunne tenkte seg et lignende rom ja:D

    Fortsett det gode arbeidet, og ha en fin helg :D

    SvarSlett