Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 15. januar 2011

Utfordring

Jeg har blitt utfordret! Hah! Og den får jeg jo bare ta (selv om det nok er begrenset hvor interessant dette er for de fleste av dere;)


Har fått utfordringen av Heges Lille Boble, og den lyder som følger:

Svar på disse spørsmålene:

Fire jobber du har hatt:
* Au Pair (USA)
* Instruktør
* Sykepleier
* Ambulansearbeider

Fire steder jeg har bodd:
* Stavanger
* Sandnes
* USA
* Kragerø

Fire tv-program / show jeg liker:
* Greys
* Frustrerte fruer
* Criminal Minds
* Senkveld

Fire websider jeg besøker hver dag:
* Facebook
* Blogger
* VG
* Aftenbladet (lokalnytt er viktig!)

Fire steder jeg ville vært nå:
* i armkroken til Brannmannen (er nemlig på jobb...), film og smågodt <3
* i en varm seng, med barnefri og muligheten til å sove LENGE..
* en øy med hvit sandstrand og og sånne knallfargede fisker i alle slags fasonger - og en Strawberry Daqueri
* i Green Gates hovedlager, uten videoovervåking og med fri vei ut (med lastebil som minst tar 7 tonn)

Jeg har valgt å korte ned lista noe, da jeg virkelig ikke kom på noe å svare...håper det er lov;)

Er på jobb, så der er ikke tid til lange break'en - ut å redde verden og sånn!

God lørdagskveld!

1 kommentar:

  1. Hi hi, artige svar!
    Jeg joiner deg gjerne i GreenGates lager - jeg kan stille med stooor bil jeg;))
    Også tar vi en Strawberry Daqueri på en hvit strand etterpå....

    Ha en kos kveld;)

    Klem Line

    SvarSlett