Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 7. februar 2011

Februar-utfordring

Og vi kaster oss fryktløse ut i en ny utfordring fra Norske Interiørblogger:)
Denne gang lyder oppgaven "Oppbevaring".
Vil bare føye til at Hegemor har den utfordringen hver eneste måned, ikke bare i februar.
Hun blir nemlig en god del motarbeidet av dem under 1,50 her i huset.


Jeg slenger meg med med kassen jeg har telys i.
Den er kjøpt hos de herlige gutta i Huset på Landet, og står på kjøkkenbenken, nærmere bestemt i vinduskarmen (da Hegemor er hellig overbevist om at lys liker lys).
Og så står de alltid lett tilgjengelig, - med det telysforbruket vi har her.

Løkene bak blir også oppbevart - i Green Gate kopper, selvfølgelig.
Men det er en annen historie:)

Gå inn og sjekk ut de andre deltakerne her - fantastisk mange kule forslag!

I morgen kommer det bilder fra badet vårt igjen, kjøpt litt nytt "stæsch".

Tjohei!:)


8 kommentarer:

  1. Najis! T- lys går det mye av ja ;)


    Lykke til... Igjen ;)

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Stilig kasse! Egner seg veldig godt til å stå framme;).

    SvarSlett
  3. Nydelige t-lys kasse!
    Her står også T-lysene fremme,iogmed at det brukes OFTE.
    Ha en god dag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  4. Hei:) Den kassen var jo helt nyyydelig og super til oppbevaring! Ønsker deg en fin uke! Klem

    SvarSlett
  5. Stilig kasse!! Perfekt til telys;))

    God dag, klem!

    SvarSlett
  6. Den kassen var kjempefiiin ♥ Perfekt til lysene!
    Og løkene dine da, som oppbevares i GG, finnes ikke flottere;)

    Klems Line

    SvarSlett
  7. Dekorativt og smart!!
    Og ja - den utfordringen tror jeg det er flere som har hele året... ;-)

    Ha en fin kveld!
    :-)

    SvarSlett
  8. Kassen din var fin, mye finere en min kasse til t-lys for det er gjennosiktig plastikk boks. Ønsker meg en finere:-)

    SvarSlett