Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 1. februar 2011

Give-away hos Hegemor:)

Ok folkens - sal opp!
Hegemor skal få lov til å gi bort et valgfritt emaljeskilt fra Ramsign!


Jeg ble kontaktet av markedsassistenten deres for noen dager siden, og de ønsker å gi bort et av sine skilt til en av Hegemors lesere.


Ramsign er et lite dansk firma som har spesialisert seg på å framstille og selge klassiske emaljeskilt (husskilt og husnummer) basert på orginaldesign og teknikk.

Du kan lese mer om dem her.

Og skiltene er alldeles NYDELIGE!



Sjekk her da - bokstavene står jo ut!
Rått! 


Alle skilt leveres med monteringsmateriell inkludert.




Her kan du velge forskjellige former, farger og skrifttyper - noe for enhver smak!



Hvis du ønsker å delta i give-away'en, kan du ta lodd på følgende måte:
* legg igjen en kommentar under dette innlegget - 1 lodd
* link til give-away'en på din egen blogg  - 1 lodd

Tilsammen kan du altså delta med maks to lodd. Husk å skrive hvor mange lodd du tar, og dere som ikke har egen blogg - gi meg gjerne et navn (fornavn, kallenavn eller hva du måtte ønske) så er det lettere å skille dere fra hverandre:)


O' store trekning vil bli gjort den 15. februar.
Lykke til!


Til orientering er alle bildene hentet fra Ramsigns nettside.

73 kommentarer:

  1. God morgen Hegemor!

    For en flott give away! Hvem ønsker seg vel ikke så fine skilt..?!
    Jeg takker og tar 2 lodd:))
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  2. God Morgen! Jeg har "fanget" opp bloggen din for litt over en uke siden, og den er jo bare helt fantastisk!! Så herlig at du har give away også, skiltene er helt nydelige.
    Jeg takker gjerne til 1 lodd som ny her, og er jeg heldig så vinner jeg et flott skilt på bursdagen min i dag:) Ha en strålende dag....
    Ine

    SvarSlett
  3. God morgen:)Tar to lodd av deg Hege.Har ikke husnr på leiligheten min.Ikke funnet noen fine før nå.Kjempelekre var de.Å husnr er jo kjekt å ha sånn tilfelle besøk av en eller annen nødetat;)Hilsen Kathe;)

    SvarSlett
  4. Heisann. Kjempefin blogg du har :) Jeg tar 1 lodd på disse supre skiltene og håper på det beste. Ha en fin dag;) Hilsen Tonemor

    SvarSlett
  5. Åhhh, så fine skilt! Kan godt tenka meg et slikt ja! Hilsen fra Anette på "sentralen".

    SvarSlett
  6. Yej, kult!
    Jeg blir med;)
    Fikk også en slik henvendelse for noen dager siden og skal kjøre igang en give-away jeg og;)
    Men det betyr jo ikke at JEG får et skilt, jeg får jo bare gi bort et...
    Da slenger jeg meg med her og vettu;)

    Trekker 2 lodd!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. tar mere enn gjerne ett lodd
    skilta er superfine
    ha en flott dag
    klem

    SvarSlett
  8. Oi for ein fin give away!! Eg vil veldig gjerne vere med! 1 lodd til meg :-)

    klem Maria

    SvarSlett
  9. Blir veldig gjerne med og tar 1 lodd:)

    SvarSlett
  10. åååå så fine!
    Drømme drømme,hadde vært lekker hjemme hos meg!

    Follow your Drems :-)

    Carpe diem.
    stor vinterklem

    SvarSlett
  11. Jeg vil gjerne prøve lykken og tar med meg et lodd:o)

    Klem fra bea

    SvarSlett
  12. Så fine skilt.Jeg er med.1 lodd
    Håper på vinnerlykke!

    SvarSlett
  13. Klart jeg vil bli med på trekning -1 lodd her;)

    Mvh
    Hilde:)
    (hilde-71@hotmail.com)

    SvarSlett
  14. oi... den er heldig den som vinner dette, så dette vil jeg være med på....

    2 lodd til meg :o)

    klem fra Mia

    SvarSlett
  15. Hei Hege! Takker igjen for flott blogg og masse inspirasjon! Disse skiltene va jo superkule, og kan vel brukes hos oss som bor der det verken finnes gatenavn eller husnr også??? Jeg trekker derfor 1 lodd og krysser fingre! (kanskje vinnerlykken kommer snart :-))
    Klem fra Lene

    SvarSlett
  16. Sånne skilt har jeg veldig lyst på!
    Så jeg blir gjerne med i trekningen=)

    SvarSlett
  17. Hei Hege!!!

    Enig med deg!!! De skiltene er alldeles nydelig!!!

    To lodd til meg - linker nå.

    Ha en flott tirsdag!!!

    Klem fra
    Marianne

    SvarSlett
  18. Tar gjerne et lodd! Fant tilfeldigvis denne bloggen,så spennende ut!

    Klem May-Brith

    SvarSlett
  19. Hei Hege :) jeg tar gjerne et lodd, har ingen blogg å poste på da. vi har kjøpt oss hus på Stangeland, så det hadde passet godt med et så lekkert skilt som dette ;) Grete L. Kvammen

    SvarSlett
  20. Hei..så blir jeg med hos deg og tar to lodd!! Så får vi håpe vi vinner hos hverandre...hehe...elsker skiltene:-) Klem

    SvarSlett
  21. Legger inn 1 lodd her og , VIL vinne disse flotte skiltene. Takker samtidig for underholdende blogg:)

    Vh ninac@ebnett.no

    SvarSlett
  22. Ett lodd fra meg! Krysser alt for å bli den heldige, helt nydelige skilt. Utrolig kjekk blogg å følge.

    SvarSlett
  23. Tar optimistisk et lodd og håper et lekkert skilt kommer min vei...

    SvarSlett
  24. Vakre skilt! Vil gjerne ha et lodd! Fantastisk blogg du har.....må bare inn og se stadig vekk. Falt veldig for de fine barneromma du har pussa opp! Inspirasjon når vi nå har starta med oppussing her i huset. Ha en fin dag! Klem fra Astrid

    SvarSlett
  25. Sier ikke nei takk! til et flott skilt... Tar gjerne et lodd. @ina

    SvarSlett
  26. De skiltene er absolutt nydelige.
    Så jeg tar gjerne et lodd, og håper på det beste ;)

    SvarSlett
  27. 1 te søster Linda, takk!!
    Og det bør ver vinnerloddet, hihi!

    SvarSlett
  28. tar gjerne ett lodd, eg Hege... flotte skilt og ein nydelige blogg du har...flinke deg...

    SvarSlett
  29. Så flott premie! Jeg blir med på give awayen med to lodd!
    klem fra IGI

    SvarSlett
  30. Oh yeah! Disse skiltene har jeg siklet på lenge, passer perfekt på den nye panelveggen ute, bare jeg får malt litt da... :D
    Siden jeg ikke har egen blogg, blir det ett lodd på meg.
    SiriH
    sirihelenj@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Jeg vil gjerne ha et lodd. Nydelige skilt og veldig fin blogg- jeg kommer til å følge med deg videre:)

    SvarSlett
  32. Hei hei.

    Flott blogg du har! :) nylig oppdaget den.
    Jeg ønsker jo så klart å vinne et slikt skilt - ordentlig fine, så trekker herved 2 lodd! :)

    Mvh Inger Marie

    SvarSlett
  33. Jeg har lenge ønsket meg et sånt skilt. Et lodd til meg!

    SvarSlett
  34. Hei!
    Koselig blogg du har :-)

    Prøver gjerne lykken med 2 lodd :-) Skiltene er utrolig flotte!
    Hilsen fra Rita

    SvarSlett
  35. Kjempe flott og inspirerande blogg. Nydelege skilt! Eg tar gjerne eit lodd i denne trekkninga:)
    Ingvild

    SvarSlett
  36. Kjempe stilige skilt! 1 Lodd til meg :):)

    SvarSlett
  37. Flaks at jeg snublet over bloggen din nå da, for kan jo ikke sjansen om å prøve lykken på å vinne et vakkert ramsign skilt gå fra meg ;-)
    Tar 2 lodd jeg da!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  38. Kjempe tøffe skilt!!
    Eg tar to lodd :)

    SvarSlett
  39. Hei.
    Jeg vil gjerne være med å vinne så fine skilt.
    Tar 1 lodd.
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  40. Flotte skilt dette, og hadde vært supert å vinne et, ettersom bygårdsmannen har byttet til fruens navn, og vi må ha nytt navneskilt! 1 lodd til meg da - tusen takk!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  41. For en herlige give away, her trekker jeg soleklart 2 lodder og jeg innviterer deg inn til og trekke lodder på min også om det kunne friste :O)

    Feirer nemmelig både mange besøkende og blogg bursdag på en gang jeg :O)

    klem fra Babsy

    SvarSlett
  42. Har veldig lyst på sånne skilt! Vil gjerne være med i trekningen, og tar 2 lodd :-)
    Hilsen Veronica

    SvarSlett
  43. Å ja, Krysser fingrene for at jeg kansje vinner... Vinnerlykken er det jo så som så med, men det er lov å håpe... og Drømme :)

    SvarSlett
  44. Hei, må innrømme at det var bildet av skiltet som "ledet meg" inn på bloggen din, jeg ønsker meg så vanvittig et skilt fra Ramsign...Men her var det mye flott lesing. Får jeg lov å si WOW hva du har gjort med rommet til 9 åringen din. Fantastisk flott bruk av gråtoner. Her gleder jeg meg til å lese mer. Legger meg til som følger. (Og tar selvsagt 2 lodd i håp om å vinne skiltet da) Ha en fortsatt fin uke:)

    SvarSlett
  45. De er bare SÅ lækre de skilte. Mangler ét så jeg håber virkelig det bliver mig som vinder.
    Jeg er med med 1 lod!

    SvarSlett
  46. Heihei!
    Jeg blir med på 2 lodd :)
    Give away hos meg også!

    Klem Anette

    SvarSlett
  47. Oi oi.. så fine skilter. Jeg blir med med en lodd ! Ha en fortsatt god kveld :)

    SvarSlett
  48. Hei. Jeg tar gjerne 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  49. Jeg vil veldig gjerne være med! Skulle hatt et fint dørskilt lenge nå, men ikke funnet noen jeg har likt. Men disse likte jeg!
    1 lodd på meg også!

    Carina
    rinarese@yahoo.no

    SvarSlett
  50. Heisan! Nydelig blogg, du skriver så morsomme tekster! Jeg kom innpå bloggen din da du hadde et bidrag med rommet til en av ungene dine. Utrolig flott og kretativt! Er innom bloggen din å kikker hver dag, har samme "passion" for Green gate som deg ;)Har så lyst til å vinne et skilt, det er lekre! Ha en fin dag! Vigdis

    SvarSlett
  51. Det var jeg som skrev over.. vigdis-e-l@hotmail.com glemte adr min ;)

    Vigdis

    SvarSlett
  52. Så gøy!
    Prøver gjerne lykken, 2 lodd til meg:))

    SvarSlett
  53. Så fine! 1 lodd til meg:) *krysser fingrene*

    SvarSlett
  54. Eg tar gjerne to lodd! :)

    Ha ei fin helg...

    SvarSlett
  55. Heisann!
    Så flotte skilt du er så heldig å lodde bort, jeg er gjerne med i trekningen.
    Ha en strålende helg! :-)

    SvarSlett
  56. For en nydelig blogg du har, jeg legger meg til som følger så kan jeg komme tilbake til deg:-)
    mye.

    Vil også gjerne ha et lodd for det var noen kjempe stilig skilt.

    God søndagskvel
    Hilsen Annfrid

    SvarSlett
  57. Tøffe skilt! Eg vil gjerne ha eit lodd!:-) camillash@tussa.com

    SvarSlett
  58. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  59. Älskar dessa skyltar!
    Jag har ingen men hoppas jag har turen att vinna denna gång! Håller mina tummar nu!!!! :)
    Tar 2 stycken lotter!

    Kram Åse

    SvarSlett
  60. jaaaa.... slike skilter vil vi ha :)
    trekker to lodd hos deg vi!
    Kjempe flott blogg som vi også vil bli følger av!

    http://snikkerbuo.blogspot.com

    SvarSlett
  61. Bloggen din er aldeles HERLIG! Til tider må jeg le høgt når jeg leser det du skriver, fantastisk måte å skrive på :)
    Titter stadig innom, og håper du har lagt ut noen velvalgte ord.

    Hiver meg med på ønske om skilt, og tar ett lodd:)

    Lykke til videre!
    Linn-Mari

    SvarSlett
  62. Oi oi.. Denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg, så jeg hopper i taket, og trekker to lodd. Må prøves, for disse er herlige! =D

    Hei og hopp, og god tirsdag fra Huldrelevenet :)

    SvarSlett
  63. så superfin blogg. Fant den for et par uker siden, og nå har du fått enda en fast leser:)

    Jeg tar gjerne et lodd, og håper jeg vinner:)

    Ha en super dag.

    Stine H. L

    SvarSlett
  64. Hei!

    Blitt veldig glad i bloggen din. Har til og med fått lyst til å lære meg å sy!!! :-)

    Ha en fin dag positive Hegemor :-)

    Hilsen Eva.

    SvarSlett
  65. Dette var en koselig blogg, dere har et nydelig hjem. :) Noterer meg for 1 lodd. Trenger nytt skilt til døren min siden jeg skal bli samboer snart. :)))

    Hilsen fra

    Kari T. J

    SvarSlett
  66. Jeg blir gjerne med på giwe-away med ett lodd :-)
    Hadde passet perfekt da det blir familieforøkelse i april :-D

    Herlig blogg du har!
    Klem

    SvarSlett
  67. Hei, hei!

    Jeg blir gjerne med i trekningen med ett lodd også.

    Likte stilen din også, legger meg til som følger hos deg, jeg.

    Ha en fin valentinsdag med brannmannen din!

    SvarSlett
  68. Hei Hege. For noen utrolig kule skilt, blir gjerne med i trekningen på "give away":-) Har ingen blogg, så da blir det vel bare et lodd på meg med mindre det hjelper å hive ut en link på fb eller noe? ;-)
    Ha en superfin dag med Brannmannen og de søte guttene deres, håper vi snart treffes igjen!!

    Klem Silje

    SvarSlett
  69. Jeg må jo bare prøve lykken, sånn i siste liten;) Tar et lodd;) Håper du har en fin dag;)

    SvarSlett
  70. Så fine skilt - to lodd til meg i siste liten! :)

    SvarSlett
  71. Kjempe fine skilt, 2 lodd til meg, flott blogg.
    klem

    SvarSlett