Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 11. februar 2011

Jupp - nå ER den her!

Lykke og fryd i heimen - Ektorp lenestolen til Hegemor har kommet hjem!


Ja, dette er stolen til hu mor, ingen tvil.
Ungene bare viftes bort når jeg skrider inn i rommet.
Trodde du...


Neida, her kryper de oppi alle mann med en gang de har sjansen.
Har på det meste funnet tre av ungene sammen, - noen oppi og resten dandert rundt kanten.


5-åringen plumper oppi hver dag etter barnehagen, og sitter der strekk ut som en 50-åring på ei solseng i syden - og ser barneTV, selvsagt.


Min vesle stige har (i mangel på plass) måttet dele plass med stolen, og står delvis gjemt bak den.
Den er fra Living.


Å ja, sjekk ut den nusseligheten her, da! Fant verdens søteste lampeskjerm på Skeidar.


Nå er fredagskosen fortært, ungene har kranglet ferdig, og Hegemor har flere ganger ønsket seg barn med Ctrl+Alt+Del knapper. Nå skal de innta døgnets store vekstperiode, og den håper vi blir lang;)


Nå ventes Brannmannen hjem hvert øyeblikk. Han har vært bortreist med jobb siden søndag, og det merkes..;)
Nå får Hegemor låne ham litt i helgen, men så drar han igjen på søndagen.
Så helgen skal nyttes godt!

Kos dere alle sammen!
Muuuuah!

10 kommentarer:

  1. Flott stol da, kan tenke meg 5 åringen liker å se barentv i den ja.. Her har ungene hver sin barnelenestol.
    Ønsker meg en slik stol jeg også. Og akkurat i dag så så den veldig fristende ut, finner liksom ikke stillingen i sofaen i kveld.

    SvarSlett
  2. Så fin stol, vakkert pyntet.
    Forstår godt at dere sloss om plass i stolen :-)
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  3. Dette så koselig ut! Håper du koser deg i stolen akkurat NÅ! God helg! :)

    SvarSlett
  4. LOVELY ♥ Og jeg stjal bildet ditt og sendte det på mail til mannen, som forøvrig sitter 1,5 meter unna meg, hihi... Og overskriften på mailen er DENNE! hihi, så får vi se hva svaret blir... tipper jeg vet det alt! ENDA mer hvitt??!!

    Stolen er knallfin, og selvfølgelig hadde du dandert puter og skinn pent oppi og lekker stige!

    Ha en nydelig helg - nyt den og kos dere ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Så nydelige bilder av kjempekoselig hjørne! Stolen er fantastisk, kurven med pledd helt herlig, og stigen likte jeg kjempegodt:) Puten i stolen var også utrolig fin! Og lampeskjermen - kjempesøt! Ble veldig mange superlativer dette, men jeg synes alt var så vakkert!

    klem Jennifer

    SvarSlett
  6. Så flott det ble! Jeg elsker kurven med pleddene? Ser skikkelig deilige ut :)

    Kos dere masse masse i helga!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  7. Jeg skjønner godt at alle vil sitte i den deilige stole:-) Det var kjempe fine bilder

    God helg:-)

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  8. God helg til deg også, jeg blir så inspirert til å jobbe videre her;-) Stor klem fra meg

    SvarSlett
  9. Jeg skal kose meg med min egen brannmann i helga. God Helg til dere også :)

    SvarSlett
  10. åsså AKKORAT i tide te meg å jonas kåmme då!! :) :) hihihi!!! :) :) eg ska SÅ amma i den stolen :) :)

    SvarSlett