Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

søndag 13. februar 2011

Morsdag + Valentines = Herlig helg!



Håper det er mange der ute som har hatt en like fin morsdag som Hegemor!
Jeg er strålende fornøyd!
I år ønsket jeg meg like godt noe...et dobbelt vaffeljern.

...og det fikk jeg!

Så hva har vi spist i dag?
Jepp, vi har hatt vafler til frokost.
Og lunsj (kalde etter frokosten)
Og jammen stekte vi noen til kveldsmaten også.

Nydelige buketter og blomster strutter på alle bord. Herlig!

Vi har likegodt feiret Valentines også i helgen, siden Brannmannen reiser igjen i kveld. Vi har hatt en mors- og valentines-weekend, liksågodt.

 ♥ ♥ ♥

Blir et kort innlegg dette, - må nyte de siste straksene med min kjære:)
Ny uke i morgen, og da skal jeg viser dere i de nye gardinene mine (...tenker det er mange som ikke får sove nå;)

Tudelu så lenge!
Og PS: Velkommen til følger nummer 100:) Hurra!

5 kommentarer:

  1. Her inne var det så koselig å være at jeg må legge igjen noen ord!
    Utrolig flotte bilder, og ikke minst...artig å lese det du skriver! ;)
    Her titter jeg gjerne innom igjen!
    Ha en fortsatt fin morsdag! ;)

    Klem fra Rikke

    SvarSlett
  2. Det hørtes virkelig koselig ut - ingenting er som nystekte vafler! Venter spent på gardinene....! :)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så fint du har hatt en herlig helg :)
    Ikke vært så verst min heller ;)
    Utfordring til deg inne hos meg- ta den om du vil!

    klem Anette

    SvarSlett
  4. Ha en fin kveld og kos dere masse:-)

    Gratulere med morsdagen!!!!


    Klem fra Annfrid

    SvarSlett