Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 16. februar 2011

Og vinneren er...


Hegemor og lillesøster hadde en aller høyst høytidelig trekning av give-away'en i går kveld (litt av en jobb), og siden lillesøster var på besøk, fikk hun æren av å trekke.
Og hun trakk ut:


ANETTE
med meldingen: "Åhhh, så fine skilt! Kan godt tenka meg et slikt ja! Hilsen fra Anette på "sentralen"."

Anette var en av de aller første som sjekket inn i konkurransen, og Hegemor er meget misunnelig på premien hun nå får..

Men - man får forsøke å være voksen, svelge unna de grønne følelsene og smile tappert.

Gratulerer, Anette, håper du blir veldig fornøyd med skiltet ditt!


Nå skal lillesøster og Hegemor nyte dagen med litt gulp, babykos, shopping og - ...litt mer gulp;)
HERLIG

Og så skal vi lage prim! Blir et lite innlegg om det i morgen, tenker jeg;)

Hadet på badet, du herlige sjokolade!


 

6 kommentarer:

  1. Gratulerer til Anette! Heldig, heldig! :D
    Jeg var så heldig å vinne giveaway`en til frk. Knapp, jeg, så meg er det ikke synd på!

    Kos deg med babygulp og søsterbesøk!

    SvarSlett
  2. For en flott overraskelse! Nå ble jeg glad. Pleier jo aldri å vinne noe! Tusen takk! :-)Hilsen Anette

    SvarSlett
  3. Gratulere til heldig Anette!!!

    Ønsker deg en fin dag.

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye du heldige! Lekkersmekker premie du får. Bittelitt misunnelig på den ja. ;)

    Håper du og dine har hatt en super shoppingdag, med god primlaging og lite gulp Hegemor. :)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Første gang jeg ser på bloggen din! Så mye flott du legger ut!!

    Kan jeg spørre hvor du får tak i disse skiltene? Mamma har bursdag og har nettopp blitt huseier. Disse hadde vært perfekt! :D
    Ha en fin dag!

    SvarSlett