Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 15. februar 2011

Søster- og babybesøk

I dag får jeg ordentlig kose-besøk.
Endelig skal jeg få treffe min lille, nye nevø ♥


Hegemors lillesøster kommer helt fra Kongsvinger og skal ha husmorferie hos meg et par dager.
Hegemor har sans for husmorferie.


Og siden lille Jonas kommer på besøk for første gang, måtte jo tante lage et lite kort.
Nå er det ååååårevis siden jeg laget kort.
Det meste var nedstøvet, - men nå måtte det fram.


Kjøpte mange gutte- og jentestempler på Panduro nylig, syns de var så søte.
Så nå er de innviet.


Lille Jonas skal få masse kos og tante-skravling ♥
Lillesøster skal få sjokolade-fondante og maaasse snop (Brannmannen kom likegodt med en hel bøtte med smågodt i går - og da snakker jeg 3 liters bøtte...)


Tenkte lillesøster fikk være med meg på trekningen av give-away'en i kveld, så sprer vi det glade budskap i morgen formiddag.
Tvi-tvi!

Nyt dagen - det skal jeg!

5 kommentarer:

  1. Så koselig! Nyt tiden med både søsteren og lille Jonas!
    Kjempefint kort du har laget også, forresten. :D

    SvarSlett
  2. Hei!
    Nydelig kort... Kos deg med besøk og nosk den lille i nakken en gang for meg ;)
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Savne dåkk begge to!<3

    SvarSlett
  4. Så koselig med søster-besøk ♥ Og lille nevøen - herlig;)
    Kjempefint kort du har laget!
    Kos dere MASSE!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Så herlig kort! Et sånt hadde ihvertfall jeg blitt veldig glad for. :)
    Kos deg masse med besøk, og nyt den lille nevøen din. :)

    SvarSlett