Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 23. februar 2011

Søt oppbevaring

Siden jeg først er i Panduro og Tilda-modus, måtte jeg jo bare vise de skjønne oppbevaringsboksene de har også. Jeg kunne hatt alle.


Her i heimen går det i vinterferie, og en smule småkranglende unger. Riktignok innimellom masse lek og latter.
7- og 9-åringen kom hjem fra leir på mandag, 7-åringen i akkurat de samme klærne jeg leverte ham i på fredagen. Kofferten urørt.
Hegemor veldig sjokka.

Nå er de begge desinfisert og nok en gang godkjent inventar i huset, etter Hegemors standard.

Ellers snør vi mer eller mindre ned.
Tror vi nærmer oss en meter snø bare i løpet av de siste dagene.
Men det er jo bare herlig:)
Nærmer oss dagens måkeøkt nå, - det innebærer Hegemor og alle gutta ut i kjeledress og diverse vinteraccesories. Vel ute, er det kun en som måker mens de andre ruller rundt, løper og sklir og aker.
Heldiggriser.
Ha en fin, hvit dag:)


10 kommentarer:

  1. Nydelige bokser!! Ser jeg må snart ta meg en tur til Kvadrat og Panduro snart:-)

    Ha en god dag i snøen

    Klem Agnes

    SvarSlett
  2. Enig med deg - de boksene er bare SÅÅÅ nydelig!!!
    Spørs vel om det ikke blir noen når hobbyrommet står ferdig.

    Må le når du forteller om gutten som ikke har bytta klær siden freda'n. ;) Typisk gutt i den alder'n tror jeg. Og vi damer er jo stort sett helt "hysteriske" for at barna våre ikke skal være rene og plettfrie. Trøst deg med at han har i sikkert hatt det morsomt siden han ikke har rukket å bytte klær. ;)

    Ha en flott onsdag!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  3. Hei og hå:)
    Veldig fine bokser - må nok ut å handle snart ser jeg - takk for tips;)
    Og snø - ja det er det nok av. Men her på Østlandet er det en fordel med snø under VM :))
    God måking og etter hva jeg har hørt så skulle det komme ca 1/2 meter til natta på Sørlandet. (bare for å forberede deg liksom......)*hehe*

    Ha en superfin onsdag!

    SvarSlett
  4. Flotte bokser ja, kjempefine!!! Ønsker dere en fin tur ut i snøværet. Jeg må si jeg er temmelig glad for at vi ikke har mer snø, selv om det er bikkjekaldt okke som.

    SvarSlett
  5. Elsker tilda boksene jeg og, må jo innrømme jeg har de tre øverste og de tre nederste... Kan jo si jeg har en del dilla på bokser, til min manns store fortvilelse " hva skal du med alle disse boksene??" sier han bestendig, men deter utrolig hva en får bruk for :o))

    Her snør det også,men jeg liker det ikke!!!! NÅ vil jeg ha vår :o)

    Vel vel, du får ha en fin dag videre med snømåking..
    Flink du var forresten med Tilda-dukken din!!! den ble jo såååå fin!!!!

    klem fra Mia

    SvarSlett
  6. Ahhh... Ja de var fine :) Kanskje jeg stikker innom Panduro en tur etterpå ;)

    Klem Anette

    SvarSlett
  7. Lekre bokser!!! Jeg har jo en hel bataljon fra før, av gamle typer, men har helt klart hjerterom til å la noen nye lekre bo hos oss også! Det er HARDT å holde sitt eget løfte om å ikke drasse noe mer inn i heimen i disse "selge-huset-tider"!

    SvarSlett
  8. Nydelige bokser!!
    Kjenner til det med små kranglete unger - for mange fridager sammen ender gjerne med krangler om de underligste ting...
    klem fra Igi

    SvarSlett
  9. Ja, skikkelig fine bokser! Jeg har også mange bokser fra Tilda.
    Elsker bloggen din forresten!
    Her ser du mine:
    http://mangefineting.blogg.no/1297082565_februarutfordring.html

    SvarSlett
  10. Aaaah, nå ser jeg hva jeg glemte å kjøpe igår!! Jeg hadde skrevet boksene på det øverste bildet på lappen min (som jeg forøvrig glemte hjemme -as usual....)
    Til helga kanskje;)

    SvarSlett