Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 17. mars 2011

Bokstaver

Det er visst mange som mener at Clas Ohlson er en mannfolkbutikk.
Hegemor er bare delvis enig, hun finner nemlig både ditt og datt der.
Kanskje mest datt.


Uansett, - denne gangen hadde Hegemor et bevisst mål med turen inn blant Clas sine hyller,
- hun jaktet nemlig på bokstavstempler.
Jeg visste at de skulle ha en boks med både store og små bokstaver, og jeg syns det er så koselig med sånne stemper når du skal merke ting.


Og de små stemplene er helt geniale - det er store bokstaver i den ene enden, og små i den andre.
I tillegg følger det med en liten stempelpute med fire forskjellige farger.
Rett og slett litt søtt.


Her har Hegemor stemplet med de små bokstavene (viktig å poengtere at det var de små, - dere ser neppe det) på lokket til den vesle boksen.

Hegemor ser for seg at utallige ting her i huset nå vil få sin merkelapp.
Og hun ser for seg den smilende hoderistingen på Brannmannen etterhvert som han kommer over de ny-merkede tingene.


Ja, ja, Hegemor har allerede rukket å bli glad i sin lille boks *sukk*.

Så trenger du bokstavstempel får du be gubben ta med seg en boks neste gang han er på handletur.
Vidunderet koster kr. 169,- (eller 84,5 Bugg - slik vi regnet valuta på 80-tallet).


Her snør det jammen meg igjen. Selvfølgelig - Hegemor foretok jo den årlige vindusvasken i dag.
Jada, det virker sikkert desperat å gnikke vinduer i mars, men det har seg sånn at vi venter inspeksjon av guttas besteforeldre og oldemor i morgen...da blir sånne ting som Hegemor ALLTID nedprioriterer i husarbeidet plutselig flyttet høyere opp på lista.
Så om de nå ser en hybeldott kravlende forbi beina mens de er her, så har de nå valget om de vil se på den eller ut de sykt blanke vinduene.

Ha en koselig kveld!






8 kommentarer:

  1. Dette var jo en skikkelig dameting fra Clas...siste eg kjøpte der var votter med varmekabler til tantegutten min på 17,medkalde mopedhender:)

    SvarSlett
  2. Oisann, en sånn VIL jeg også ha :) Gleder meg faktisk til Clas Ohlson kommer til Bodø i løpet av året - man kan finne masse rart i en mannfolkbutikk ja :)
    Ha en koselig kveld du også :) Klemklem

    SvarSlett
  3. Jeg lette også etter disse på CO en dag forrige uke, men fant de ikke og så ga jeg opp. På nille hadde de sett med alle store bokstaver til kr. 49,- så jeg kjøpte der i stedet. Men jeg ser jo at jeg trenger småbokstaver også, så det blir nok en ny tur på Clas:)
    Ungene synes forøvrig det er stor stas å stemple bokstaver også:)

    SvarSlett
  4. Ser jeg må ha meg en tur på CO snart ja:)

    Her og snør det IGJEN. Nå vil jeg ikke ha mer.

    SvarSlett
  5. Hei.
    Jeg vasket også vinduer igår. Så utrolig deilig når det er gjort.
    Du skriver så godt. Ønsker deg og familien din en koselig helg.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  6. åååååhh, sånn vil jeg ha :D når var det du kjøpte dem ??

    SvarSlett