Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

søndag 13. mars 2011

Fuglehus


Det er mange morsomme trender der ute i interiørverden.
Fuglehus er en av dem.
Helledussen så fint det er med fuglehus!
Hegemor innser at hun har altfor få hyller og steder å ha fuglehus.


Foreløpig har jeg bare ett fuglehus, disse bildene er av fuglehuset til en herlig venninne:)
Hegemor er bare litt misunnelig - venninnen har nemlig en hel samling.


Merker jeg vurderer sterkt om jeg må skaffe meg hønsenetting også.
Kjempefint!


Helgen har vært tilbragt i Stavanger-regionen.
5- og 7-åringen har vært på besøk hos pappaen sin, og Hegemor har hatt barnefri(!).
Og jada, det har blitt litt shopping, - noen må jo bruke de stakkars pengene Brannmannen tjener og som har sånn en lei tendens til å hope seg opp;)
Hegemor er som skapt for den oppgaven.
Mange venninnebesøk har det også blitt. Superkos!

Nå bærer det hjemover hvert øyeblikk - og vi gleder oss glugg ihjel til det!
Fin søndag til deg!


9 kommentarer:

  1. For et nydelig fuglehus!! Hvor har venninnen din kjøpt dette?

    Nydelig blogg du har, leser hvert eneste innlegg, du skriver så artig! Fin søndag til deg:)

    SvarSlett
  2. Forstår godt at du er misunnelig på fuglehuset til venninnen din. Det var supersøtt! Det samme var rammen med hønsenetting. Veldig koselige bilder.

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  3. veldig lekkert fuglehus. De nydlige fargene;D;D
    Rammen med hønsenettingen var fin og, eg har tenkt å lage meg en sånn:D Det står på to do listen:p:p

    SvarSlett
  4. Hei så fin blogg du har , og ja kjempekoselig med disse små fuglehusene :) ha en fin søndag videre:))

    SvarSlett
  5. Er så søtt med slike fuglehus;)
    Tror jammen meg jeg må ha meg noen slike... ♥
    Er ikke så mye skap og hylleplass jeg har heller, men de får bytte plass med zinkhusene, så kan de pakkes bort til neste jul... slik rekker man ikke og bli lei de heller;))

    Fortsatt god søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Nydelige fuglehusene ja:) Jeg har foreløpig bare ett i mørkt tre, men ønsker meg et hvitt. Hadde jeg bare hatt litt flere plasser å sette ting på..

    Håper du har en nydelig søndag:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  7. Fint med søte fuglehus :) Skjønner godt at du er litt misunnelig på dette huset, for det var veldig fint! Fine bilder :)
    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  8. Flott fuglehus og jeg har plass også:-)

    Klem Åse

    SvarSlett
  9. For et søtt fuglehus! Jeg ønsker meg veldig et slikt, men akkurat som deg så har jeg altfor lite hylleplass å bruke på slikt.
    Godt å høre at det flere som ikke like å se pengebunken vokse ut av sitt gode sinn (hahaaaa, I Wish.....!) Jeg vil si jeg er ganske dyktig på å holde den nede på et jevnt over lavt nivå;))

    Ha en fin dag!
    Klem.

    SvarSlett