Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 19. mars 2011

Hjerter


Symaskinen har blitt dratt fram igjen de siste dagene.
Har blant annet sydd noen hjerter.
OG - da har jeg jo fått bruk for stemplene fra CO. Wohei!

Vi er snart på vei til Kongsvinger for helgen, skal i barnedåp i morgen, og ja - dåpsbarnet heter jammen meg Jonas.

Hjertene er sydd på verdens enkleste måte, de er sydd på rettsiden og så har jeg bare spart igjen litt sømrom som jeg har rufsa til etterpå. Også har jeg stempla, vettu (og til og med klart å snu s'en opp ned. Flott det).

Har også sydd noen vesker til de små niesene mine, skal vise dem snart:)

Nyyyyt sola og lørdagen!

7 kommentarer:

  1. Så flott hjerte..Jeg skal på Clas Ohlson og sjekke ut etter stempler med en gang! Brukte du maling som skal på tøy eller brukte du bare vanlig stempelpute? Klem Julie

    SvarSlett
  2. KJEMPE fint hjerte!

    legger meg til deg og titter snart innom igjen!
    velkommen på besøk hos meg også!
    klem klem

    SvarSlett
  3. Hegemors store, lille verden19. mars 2011 kl. 15:52

    Hei Julie!:)
    Jeg brukte en vanlig handcraft maling, sånn som du kjøper i tuber på Panduro og hobbybutikker. Du kan og bruke acryl. Ville ikke brukt stempelputer i tilfelle det ikke tørker helt.
    God tur til CO:)

    SvarSlett
  4. Jepp, det blir helt klart en tur til CO! Superfine hjerter du har laget.

    HA en fin tur til Kongsvinger:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Så enkle og søte:-) Hvordan får du til de rufsete kantene?

    SvarSlett
  6. Nå såg jeg det;-) Føler at når det skal være litt kanter på så blir det så vanskelig. Er ikke så flink å sy men de skal jeg prøve meg på. Har sy maskin som har stått i skalpet et år nå... Så får prøve å den frem:-)

    SvarSlett