Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 14. mars 2011

Muffins-stativ

Hegemor har gått til innkjøp av muffins-stativ fra Kremmerhuset.
Har siklet lenge på dette, og syns dette var en passe størrelse (med tanke på antall etasjer).
I tillegg koster det bare en liten rød lapp, og du kan skru nivåene fra hverandre for oppbevaring.
Det var kun ett problem da Hegemor kjøpte stativet...
...de hadde kun rosa.
Se for deg ansiktene på de fem "med hank" hjemme da de så den knallrosa dingsen.
Det vil si, 7-åringen digget den (men der har Jan Thomas-alarmen gått for lenge siden).

Hegemor lot seg likevel ikke affisere av de måpende fjesene og den manglende rosen for sitt innkjøp.
Hun visste nemlig at hun hadde hvit spraymaling i kjelleren.


Og etter et par omganger med sprayen ble stativet veldig fint og hvitt (i tillegg til deler av betonggulvet og Brannmannens joggesko og slalomstøvler).


Måtte jo selvfølgelig prøve det ut også.
Siden det tross alt var ukedag, ble det en enkel variant - Toro Brownies i muffinsformer.
Smaker supergodt, men ser jo ut som størknede sølekaker.
Har planer om å bake noen litt mer fantasifulle muffins snart.


Jada, det ble kveldsbilder i dag, gitt.
Sånn er'e;)

Vil bare hilse masse til alle dere som legger igjen så mange koselige ord - jeg prøver å få til et besøk tilbake til dere som har blogg, men merker at tid er noe jeg skulle hatt mer av.
Men sender dere et smil i kveld - et stort glis (med masse tannkjøtt;) til hver en av dere!!:)
Ses snart!

9 kommentarer:

  1. Ikke noe problem med litt spraymaling i hus ;-)
    Fint med hverdagsmuffins også ;-)

    :-)

    SvarSlett
  2. Oi, det har jeg ikke fått med meg at de har! For denne Hege`n har også hatt lyst på sånn en stund!!! Velvel, ny tur til byens mer eller mindre usjarmerende kjøpesenter er herved påkrevd! :D

    Ha en fin kveld, gleder meg til å høre brannmannens reaksjon på sine nysprayede sko ;o)

    SvarSlett
  3. Hehe, kan jo være godt med sølekaker iblandt også :) Har maken stativ, og synes det er så kjekt at det ikke er for stort, trenger liksom ikke bake en million muffins for å ta det i bruk :) Men mitt er rosa - og skal få være rosa :) Men har litt lyst på et hvitt også! Går jo an å ha to!
    Ha en fortsatt fin uke :) Klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Det var kjempe fint;D
    Eg Kunne godt tenkt meg det i rooosa:D Tror eg må på kremmerhuset snart:D Takk for tipset;)

    SvarSlett
  5. Jiii, takk for det brede gliset Hegemor;))
    De er knallfine de stativene der, ønsker meg slikt jeg og ♥ Muffins er noe av de få tingene jeg får til som har med bakst og gjøre...:)

    Kooos deg med Tirsdag og good natt!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Koser meg her inne på bloggen din :)

    Ha en fin tirsdag :)

    SvarSlett
  8. Herlig!♥ Alltid hyggelig å stikke innom bloggen din - og takk for gliset:)
    Smart å bake brownies som muffins da!!

    SvarSlett
  9. *lerhøyt*

    De 5 med hank, og Jan Thomas-alarm. *flire*


    Oh my, jeg har jo muffinsformer og brett, og brownies-pose (?).... *sukk*

    SvarSlett