Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 24. mars 2011

Neimen, - se på Åhlens, da!

Her er det noen som har skjønt det!
SE på den siste kolleksjonen til Åhlens, dere:

Som evig GreenGate-entusiast, syns Hegemor dette var fantastisk lesning.
Her svømmer man i polkadotter og små blomster.
Solgt!


Hegemor vil ha alle disse sengetøyene.
Og da mener jeg  ha.


Mange ulike, søte stoffer har dem også.
Sukk.


Til og med påskepynten deres er jo supersøt - og ikke gul.
Hegemor har ikke gul som favorittfarge, og dermed kan påskepynt av og til by på problemer.


Idag har Brannmannen en etterlengtet fridag, så da skal ikke jeg sitte halve formiddagen med bloggen.
Vi skal rundt og kose oss med litt forskjellig, og så får jeg heller stikke innom i morgen når jeg får huset for meg selv igjen.

Tudelu!

Og jada, bildene er i aller høyeste grad låååånt av Åhlens, uten at de aner noen ting (og uten at de antakelig bryr seg i det hele tatt, snarere tvert imot;)


15 kommentarer:

  1. så mye fint:)
    må ha meg en tur;) håper de har til dobbeldyne og;D

    SvarSlett
  2. Å herlighet, så flott :)
    Det er farlig å blogge. Kan iallefall bli ganske så dyrt.
    Ser nå at jeg må ha meg en tur på Åhlens ;)

    Kos deg med Brannmannen :)

    Klem Birthe

    SvarSlett
  3. Oao! Nydelege saker☺
    Syns Åhlens ikkje er her.... :(

    Ha ein herleg dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Åhlens er ikke her heller, synd og skam!
    Og så mye knallfint!!
    Kos dere sammen i dag!

    SvarSlett
  5. Ja tenk at Åhlens har fått polkadotter gitt, ikke værst. Blir farlig å handle på Kvadrat for ettertiden. Jo jeg må ha litt gult til påske, som påskelijer f.eks., men pyntet ellers trenger slett ikke være gult, selv om gult er kult, som junior sier;-))
    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Å de har så masse fint på den butikken.
    En av mine favorittbutikker uten tvil.
    Skulle ønske vi hadde den i vår by.
    Ha en super dag

    SvarSlett
  7. Juhu Hege;)
    Elsker de nye fargene og stoffene til Åhlens ♥ og jeg elsker prisene og;))
    Tipper de syns det er helt ok at du lånte bildene, hihi...

    Ha en herlig dag, kos dere!

    Klem line

    SvarSlett
  8. ååååh, dette var lykkelig lesing! Jeg har ikke Åhlens her i nærheten, men neste uke skal jeg på ferie og DAAAAAH!! Dette var jo skjønt fra ende til annen:)
    Takk for tips!
    kos deg med fridag og brannmann!
    klem.

    SvarSlett
  9. Herlige saker fra den butikken ja
    Skjønner godt at du får lyst på mye derifra

    Go torsdagkveld til deg

    SvarSlett
  10. Jeg Vet Hege.. Var innom idag... Masse Nyydelig så langt Øye rakk...
    Skal innom igjen snart.. Må jo ta litt og Litt..

    Håper dere Har kost dere på fridagen...

    Klem Birte

    SvarSlett
  11. Herlige tekstiler, vårlige og fine!
    Hadde gjort seg med nytt sengetøy. For ikke å snakke om gardiner på soverommet. Sistnevnte er forsåvidt ikke-eksisterende. Rart hva man venner seg til...
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  12. Ååå, her var det mye fint! Synd at Åhlens ligger langt unna...
    Klem

    SvarSlett
  13. Javisst...de der har jeg også lagt merke til!Og så koster de jo i tillegg nesten ingenting i tillegg til å være superskjønne!Skal nok kjøpes ved neste Åhléns-besøk,passer perfekt på et visst jenterom!!!! :)))))
    We like!!!!!!!!!!!
    toveklem:)

    SvarSlett
  14. Oi, kjempemye fint!! Flott skap fra fvn også, vi har vel vært i samme vårstemning da vi fant stoff til å gjemme rotet. Har nemlig et skremmende likt skap som deg ;)

    Flott blogg!!!
    Klem Marit :)

    SvarSlett