Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 8. mars 2011

Premie til meg selv på kvinnedagen..

I dag har den store kvinnedagen gjort sitt årlige inntog.
Hegemor har "feiret" på sin egen, lille måte:

Dagen startet med at Brannmannen forlot hjemmet like etter kl 06.

Hegemor fikk opp fire, bustede hoder, - bare for å finne ut at 5-åringen ikke var i form og måtte bli hjemme.
Frokost ble servert, matpakker smurt, sekker pakket, unger kjørt...
...og så fulgte en formiddag med støvsuging, klesvask, rydding - og veldig mye Cartoon Network.
Fryktelig mye.

Middagen stod på bordet da de tre med rosa kinn stormet inn døra.

Etter det var det oppvask og leksehjelping.
Deretter kveldsmat.

Så skulle logistikken legges rundt dusjing av de tre rakkerne og "lille Daff".
Til slutt var Hegemor runden rundt og sang alle syv nattasangene x 4.

Brannmannen? Kommer hjem rundt kl 23.


MEN, Brannmannen glemte å ta med seg internettet på jobb, det ble igjen hjemme.
Og på internett kan man gjøre mye rart...
...som å bestille ting...
...dyre ting...
...som man strengt tatt ikke behøver så veeeldig...

men

som man har veeeeldig lyst på!!!

Hegemor har trykket på Knappen og bestilt:

Åh, herlighet!!
Tror du jeg er klar, eller???

Til opplysning til alle husmødre der ute - KitchenAid selges nå med 30% avslag på Komplett.no!!

Hurra for kvinnedagen!!!

Nå skal det presiseres at Hegemor storkoser seg med å være så mye hjemme, og at hun overhodet ikke lider noen nød:)
Likestilling er vel og bra - til et punkt.
Hegemor foretrekker at menn er menn;)

I de mest opphetede likestillingsdebatter har Hegemor noen ganger brudt inn med følgende kommentar:
"Jeg er imot likestilling...(så har jeg tatt en pause)..og jeg er egentlig imot likeverd også!"
Den funker hver eneste gang;)

Ha en herlig, likestilt kveld!;)


15 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny KA. De er bare råstilig.
    Blir vel masse baking i Hegeheimen nå da..

    SvarSlett
  2. thank god for cartoon network♥

    SvarSlett
  3. Ååååå..... Misunnelig!!!!
    Må gå inn på komplett og kikke litt, jeg også... Bare se...Ikke bestille... Tror jeg da, he he....
    Skjønner at du gleder deg!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny Kitchen Aid, du kommer ikke til å angre:-))

    Ha en god dag

    Klemmer

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye! var jo et tilbud man ikke kunne gå glipp av! Jeg er storfornøyd med min!!! Vi er rare vi, og så gode argumenter vi har når vi virkelig ønsker oss noe..heheh....ha en flott dag!

    SvarSlett
  6. Se det, gratulerer så mye. Heldigen:). Håper poden er bedre i dag!

    SvarSlett
  7. Premier er bra, spesielt på kvinnedagen. :) Herlighet så påvirket man blir i Blogglandia, nå begynte jeg jammen å ønske meg en slik jeg også. Har ikke tenkt tanken på før at jeg ønsker meg en ny kjøkkenmaskin, har jo klart meg godt jeg med min gode gamle som jeg fikk av min bror for 30 år siden. Herlighet 30 år, da trenger jeg jo virkelig en ny gjør jeg ikke?? Joooo definitivt!!!

    Ha en flott dag Hegemoren.

    SvarSlett
  8. Lucky you!! Selv om du sikkert ikke kan lese disse kommentarene, for det er mulig Brannmannen har tatt med internettet på jobb...??

    De er så utrolig fine, men må nok stå på ønskelisten min litt lenger. Først nytt hus, aller viktigst! :D

    SvarSlett
  9. Ha ha, heldigvis glemte han det i dag også, Hege Aida;)

    SvarSlett
  10. Aaaah, for en herlighet! Den har du fortjent;)
    Festlig tegneseriestripe, der tror jeg det er mange som kjenner seg igjen, selvom de åpenbart ikke vil innrømme det selv;))

    God bedring til Lille Daff:)
    Håper Brannmannen er tidligere hjemme idag da;)
    Klem.

    SvarSlett
  11. Elsker tegneserie bilen.. For den tror jeg nok stemmer såå bra:-) ha ha ha...

    Grattis med KA.. så misunneleg..

    Heldige du..

    Hilsen en til som vil at men skal være menn og nyter dagene hjemme i huset og stelle i stand for Mann og barn.. :-))) Og shoppe ting på internettet..

    klem klem

    SvarSlett
  12. For en nydelig kjøkkenmaskinen!
    Skulle gjerne hatt den her på kjøkkenet ja;-)

    SvarSlett
  13. Her var det fint å lese og le ;) God idé med shopping på kvinnedagen, og den tegneseriestripa var bare helt genial ;)

    SvarSlett
  14. Herlig! Må innrømme at jeg lo godt nå :-D Hørtes igrunn litt ut som min kvinnedag. "Husmor, men ingen fanatiker"...
    S

    SvarSlett
  15. Gratulere med den fine gaven du fikk hos deg selv på selveste kvinnedagen:o) Den var nok velfortjent.(det er i hvertfall det vi damer liker og tro når vi har ønsket oss noe en stund)
    Ha en super kveld :o)

    SvarSlett