Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 15. mars 2011

Spalteplass, gitt;)

Damene som jobber i Fædrelandsvennens Boligbilag har idag forbarmet seg over Hegemors store, lille verden - Hegemor har fått spalteplass;)
Du og du.


Ved å trykke på denne linken kan du se artikkelen i pdf-format, og dermed zoome (dette er ikke obligatorisk): http://k.fvn.no/bilag/fvn11/FVN%20Boligavis/uke11/14Mar/#/2/ 

Hegemor syns alltid det er morsom lesning å se seg selv sitert, eller såkalt sitert (hørte bare et grynt fra Brannmannen da han leste om flis i fingrene...) Dette er noe av det Hegemor ikke kan huske å ha sagt.
Innrømmer hvertfall ingenting...


jepp, de glemte .com på slutten;)

Fædrelandsvennen har startet en ny serie denne uka der de tar for seg interiørbloggernes
"Gjør-det-selv-tips".
Nå har selvfølgelig ikke Hegemor oppfunnet gardiner i skapdører...eller jo, det har jeg! Det har jeg absolutt! Ja, jeg ser egentlig for meg at de blir oppkalt etter meg, jeg som kom på det helt utrolige påfunnet å ha tøy i skapdøren. Gardiner er liksom litt platt. Det burde kalles:

Hegediner
Oh yeees...
Nå skal Hegemor bare sitte i sofaen med hodet lettere hevet, feire meg selv - og se på Fruene, selvsagt.
Sal opp, nu begynner det:)


9 kommentarer:

  1. Gratulerer med spalteplass!! Så morsomt! :D
    Er heeelt med på at det burde hete Hegediner, jeg altså! :D

    Ha en fin kveld, det som er igjen av den!

    SvarSlett
  2. Hei Hege,

    Dette er fantastisk;)

    Gratulerer så mye.

    SvarSlett
  3. Oi så kjekt det må være! Men så er du også veeeldig flink!:))
    Hegediner passer perfekt!
    Nattaklem fra meg

    SvarSlett
  4. Artig med spalteplass da,men d fortjener jo den flotte bloggen din og da : )

    lyst å være med på give awayen min, så heng deg på

    Ha en flotters onsdag :)

    SvarSlett
  5. Så gøy med offentlig oppmerksomhet!
    Jeg har tenkt å prøve meg på hegediner i nærmeste fremtid - takk for alle kloke ideer og inspirasjon :-)
    Klem

    SvarSlett
  6. Haha, hegediner er jeg med på!!
    Flott med spalteplass, gratulerer!

    SvarSlett
  7. Artig med litt omtale. Gratulerer!
    "Hegediner" likte jeg også, gitt. ;-)

    SvarSlett
  8. Gratulerer:D:D
    Så gøy å komme i avisa;);)

    SvarSlett
  9. Hei!
    Så deg i avisen og da måtte jeg jo besøke deg. Koselig blogg du har.
    Klemmer

    SvarSlett