Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 11. april 2011

Awardfri blogg

Dette innlegget kan i verste fall fornærme noen, - det er absolutt ikke min hensikt.
Det gjelder dette med awarder som sendes mellom blogger her i Blogglandia.
Istedet for å redegjøre i det vide og det brede her, velger jeg å linke til innlegget til Tyrifryd idag.
Jeg stiller meg 100% bak hennes synspunkt på saken, og jeg har fått låne denne fine knappen som hun har laget:)

Ta dere en titt innom Tyrifryd her - en skjønn blogg!
Nok en gang, tusen takk for hyggelige mail og kommentarer:)
Svarer så fort jeg kan på alle spørsmål.

Nyt siste rest av kvelden!
  

3 kommentarer:

  1. Søt du er! Takk for støtte;)
    Kanskje vi kan få has på disse awardene en gang for alle;))

    KLEM

    SvarSlett
  2. Helt enig..

    Jeg er også en Awardfri Blogg...

    Klem Birte

    SvarSlett
  3. Er igrunnen enig med deg, selv om jeg ikke har vært her så lenge så skjønner jeg at det følger mye jobb med å få awarder. :)

    Takk for kommentaren inne hos meg. Jeg har hatt en god læremester vet du. :)

    Klem fra Kari

    SvarSlett