Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 1. april 2011

Et herlig keisersnitt!

For seks år siden idag (dvs i går, siden jeg ikke fikk posta innlegget i går) fikk Hegemor skrevet i sin medisinske journal: "Keisersnitt innvilget på humant grunnlag"(!).

Resultatet av det: vår herlige, fantastiske, skjønne og gode 5-åring, - som nå har blitt 6-åring

Etter en aaaaltfor lang første fødsel på drøye 30 timer, bestemte Hegemor seg for å boikotte dette med (såkalt) naturlig fødsel, og himmel for en forskjell!!
Dette var som å handle en baby på Coop Obs!
Et fantastisk keisersnitt!
Men mest av alt - vi fikk en fantastisk skatt ♥

Mamma får hilse på lille-gulle-gull ♥

Nå hadde jeg skrevet dette innlegget ferdig for en stund siden, og det skulle stå om hvor mye vi skulle feire den gode gutten vår... Istedet har denne uka forløpt helt anderledes. Og det har vært helt stille på bloggen.
Hegemor har nemlig vært syk.
Halsbetennelse.

Når Hegemor får halsbetennelse blir hun ikke bare litt dårlig, - hun ser formelig lyset fra den andre siden.

Dere skal få hele historien når jeg blir frisk.
Dette skriver jeg nemlig fra sykehussengen mens penicillinen pumpes inn i slanger og livet er som en rosa tåke, laget av Paralgin Forte og vennene hans.

Så istedet for å feire bursdag i går, måtte bursdagsbarnet levere mamma'n på sykehuset.
Jeg klarte å utsette innleggelsen fra onsdag kveld til torsdag morgen, slik at vi hvertfall skulle rekke og åpne gavene hjemme. 

2 år

Men - lille gull, vi skal feire deg så ekstremt masse nå mamma kommer seg ut av denne senga og hjem igjen!
 Tro meg!
♥ Vi elsker deg - alltid - uansett ♥

Skriver mer når jeg blir bedre:)

Ha en fin-fin helg alle sammen!
Nyt en biff for meg - jeg ligger her og drømmer om all maten jeg skal spise når halsen blir bra;)

12 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til 6 åringen.
    Og god bedring til deg.

    SvarSlett
  2. Hørtes veldig skummelt ut!Masse god bedring og lykkeønsker til deg!JEg håper du blir fort bra!

    SvarSlett
  3. Skjønne prinsen ♥ Gratulerer så masse med dagen som var;))
    Og god bedring til mamma'n, ikke godt og være syk!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. For en søt og koselig historie, helt frem til delen hvor du er syk. Huffa så kjedelig at det skulle bli så ille da og akkurat nå!!
    Håper du blir frisk som en fisk snart!
    Og masse gratulerer til skjønningen:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Gratulerer med store 6-åringen, og veldig god bedring til deg! Jeg vet det er litt stygt gjort, men jeg kan jo ikke annet enn le heller! For blogge, det gjør du! Herlig!

    Håper du kommer deg fort på beina!

    SvarSlett
  6. Tar meg selv i å le litt....unnskyld :) Men du skriver så bra! Høres ikke bra ut i det hele tatt. Heldigvis er det vår og varmt vær i sikte. Håper du blir fort bra igjen, og får feiret gullet :)

    God bedring :)

    Klem fra Lenemor

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen til storelillegutt på 6!!!
    Og god bedring til deg :)

    SvarSlett
  8. Masse god bedring til deg!!! Håper du raskt er ute av sykesengen å på farten igjen. Gratulerer med den stor gutten:-)

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  9. Uff, halsbetennelse er nokke dritt!! Masse god bedring, og gratulerer med overstått dag til tøffe gutten :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med bursdagsbsrnet, jeg har også en liten aprilsnarr som ble fire i går:). Masse god bedring, høres ikke noe særlig kjekt ut. Håper du snart er på bena igjen!

    SvarSlett
  11. Gratulerer med bursdagsgutten! ..og god bedring til deg :)
    Huff, mitt vrste mareritt er å a keisersnitt, du er tøff :)

    SvarSlett