Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

søndag 24. april 2011

Gutterom - igjen;)


Hei og hå!!
Jeg har altså IKKE glemt bloggen, jeg har IKKE vært langt av sted, jeg har IKKE vært uten internett,
- jeg har bare pusset opp:)

Brannmannen og Hegemor har stått på hode i sparkel, maling og flis hele påsken.
Brannmannen har listet stua, gang og kjøkken (med verdens fineste lister, skal vise snart), mens Hegemor har gått brutalt til verks på 7-åringens rom. Da vi flyttet inn, var nemlig hans rom lyserosa...
Det er ikke akkurat jättekul å gå tenårene i møte med slik "påvikning".
Så for å forebygge en eventuell svigersønn, har Hegemor malt rommet blått.
Gustaviansk blå. Mmmmm!


Rommet er ikke ferdig, det gjenstår endel prikker over endel i'er, så bildene idag er bare en sneak preview.
Men det vil gå i blått, hvitt og noe beiset og temaene vil bli maritimt og stjerner.
Og ja - det ble Hemnes seng!
(7-åringen selv ønsker seg Hemnes seng så han ikke får sove:)
Alle gutta har nemlig vært på påskeferie, så han har ikke sett noe enda.


Puten er kjøpt på Kremmerhuset, og sengeteppet er fra Sparkjøp - fikk endelig tak i.

Håper dere alle har hatt tidenes deiligste påske (sommer?) ferie.
For et vær vi har hatt!

Nå skal Hegemor ikle seg rollen som engel i hvitt og tilbringe natten på Legevakta her i Kragerø.
Og i morgen kommer to av gutta hjem:)
Sov godt alle sammen der ute!

8 kommentarer:

  1. Ser nydelig ut!! Fin fine detaljer! Gleder meg til fortsettelsen!! Gøy med ideer og inspirasjon, da jeg selv har en gutt på 3,5 år:)

    SvarSlett
  2. Så flinke dere har vært i påsken da! Rommer ser fint ut, den fargen er helt nydelig. Vi har bestilt ytterdør i den fargen og jeg gleeeeder meg til å se den;) Og jeg gleder meg til å se listverket og resten av gutterommet;)

    Nyt morgendagen!
    KLEM

    SvarSlett
  3. ser knalltøft ut,nydelig den blåfargen!!Du skal se det blir svigerdatter...!!
    klem♥

    SvarSlett
  4. Herlig Hegemor;)
    Elsker dsse gutterommene dine ♥
    Og dette ser ut til og bli minst like flott som de andre! Digger fargen og stjerner og blått kan jo ikke bli feil;))

    Gleder meg til og se resten OG listene i stuen;)

    Kos dere siste påskedag i morgen, her er det strålende Sommer (eller påske, hihi)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Ser knallstilig ut, det vi har sett til nå! Så flinke dere er!

    SvarSlett
  6. Hei Hege,
    Her har du nok en gang vist at det er ikke prisen som avgjør, men evnen til å sette sammen de riktige tingene. Jeg heier på deg som har et godt øye for detaljer som skaper en flott helhet - uten at det koster en formue. Gleder meg til resten av rommet. Har selv to gutter som trenger å få fornyet rommene sine litt.

    SvarSlett
  7. Liker fargen du har valgt veldig godt! Gleder meg til å se listverk for det skal vi ha her og snart=)

    SvarSlett
  8. Kjempe fint! Har selv gustaviansk blå på gutterommet og er strålende fornøyd. Du/dere har veldige gode ideer og inspirerende blogg. Gleder meg til å se gutterommet helt ferdig. Mvh å

    SvarSlett