Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 28. april 2011

Hegemors lille kupp;)

Denne stolen var det jeg skulle vise dere:)
Det var denne Hegemor kom dragende hjem med fra bruktbutikken, stablet i baksetet (baggasjerommet var selvfølgelig fullt), og det var denne stolen som fikk Brannmannen til å se en smule mistrøstig ut idet Hegemor braste inn i oppkjørselen.


"Hva er det du har funnet nå?"
Det var spørsmålet. Det ble sagt med et sukk. Et stort sukk.
Og med tanke på hvordan stolen så ut da den kom hjem til oss, så skjønner jeg sukket..


Et skikkelig rødt og veldig gammelt stoff.
MEN - Hegemor hadde en plan.
Hun skulle bli møbeltapetserer. For en bitteliten stund.

Og som sagt så gjort.


Med verdens billigste stoff fra IKEA skred Hegemor til verket en dag hun overhodet ikke hadde tid eller anledning til å være møbeltapetserer.
Men det er da det er best å gjøre slike ting.


Enhver ekte møbeltapetserer vil sikkert vri seg ved synet av mitt forslag til å få bort det røde stoffet (og for å si det sånn - det er en grunn til at jeg ikke viser stolen bakfra;).
Men fornøyd er jeg, lell.
Og det er Brannmannen også. Nå.

Hva jeg betalte? En liten rød lapp. Det var alt.

Frydefull kveld til akkurat deg!:)
Takk for at du la igjen litt tid her inne!


8 kommentarer:

  1. Syns det ser ut som du er en ekte møbeltapetserer jeg;) Stolen ble kjempefin!

    SvarSlett
  2. Fantastisk! Dette ble lekkert! Skjønner Brannmannens tvil, men resultatet ble knall!

    SvarSlett
  3. Du er jammen flink Hegemoren, stolen ble kjempeflott. :)

    SvarSlett
  4. du er en tusentryller du, er sååååååå imponert over deg!!!!

    SvarSlett
  5. Den ble jo FLOTTERS;))
    Så flink du er Hege ♥
    Elsker linstoffet fra IKEA, billig og fiiint, sånt liker vi;)
    Fine bilder og, selvfølgelig...

    Ha en finfin fredag på deg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Her er det bare å bytte karriere til møbeltapetserer. Stolen ble kjempe fin!
    Klem

    SvarSlett
  7. Kjempefin stol, enkel og stilig !! Så lurt ;)

    SvarSlett
  8. Stilig stol - den oppussede versjonen iallefall;)
    Gjenbruk er gøy, miljøvennlig og billig. Rett og slett et kinderegg:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett