Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 8. april 2011

Herlig helg!


Tusen takk for så utrolig mange koselig kommentarer og mail som dere skriver for tiden!
De varmer skikkelig:)


Kom meg hjem fra sykehuset på mandag, og kunne overraskende konstatere at livet utenfor de hvite veggene hadde gått videre som normalt mens jeg lå flatt som den sykeste mann. Til og med ICA hadde hatt åpent. Det får'n si;)


Har brukt uka til å komme meg, så det har vært lite data og blogging. Har for det meste ligget flatt og innehatt rollen som dronningen av Saba. En rolle som forøvrig kler meg ganske godt, men som blir litt kjedelig i lengden.

Har dessuten hatt fantastisk god hjelp av lillesøster som kom helt fra Kongsvinger med min lille nevø på 3 måneder for å fylle Hegemors husmorrolle - noe hun har gjort til fulle.
Jeg føler jeg har hatt en sann blanding av Mary Poppings, Florence Nightingale og Ingrid Espelid Hovig virvlende rundt meg i huset siste døgnene.

Da kan man ikke unngå å bli fullt restituert. 


Lillesøster "fikk lov" til å reise hjem i går, - hun forlot et skinnende hus med tom skittentøyskurv, rene bad, ryddige barnerom og støvfrie hyller og vinduskarmer.
Sånn sett har ikke halsbetennelsen vært så ille..;)


I dag har jeg vært på gartneriet og kjøpt litt nye blomster.
Brannmannen klarte å knerte et par mens jeg var innlagt, - ikke helt uventet (han skjønner nemlig ikke helt nødvendigheten av vann).
Men han er så flink til så mange andre ting, så det går fint.


Fant disse staudene, som egentlig skal stå ute, men som må vente litt med å få stikke røttene i hagejorden.
Derfor blir de med oss inne i helgen.
De har fått plass på kassen med interiørblader som Brannmannen kom hjem med for noen uker siden.


Har heldigvis ingen andre planer for helgen enn god mat, godteri, sofa, armkrok, film, barn og Brannmann.
Også litt sol, selvsagt.
Perfekt!

Nyt helgen, du også!

      

7 kommentarer:

  1. God helg ønsker til dronningen ; )

    Kos deg :)

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en perfekt helg !! :)
    Godt å høre at du er oppegående igjen ;)

    Ønsker deg en deilig helg i solveggen.
    Håper det kan bli en forsmak på påsken.

    SvarSlett
  3. En fantastisk helg ønskes deg ifra Meg...
    Nyt armkrok og SOL..

    Klem klem Birte

    SvarSlett
  4. Så godt du er på bedringens vei!!!
    Så koselig med lillesøster som kom å shina huset ;) Kva skulle vi gjort uten slike søstre??

    Ha flott helg!!

    SvarSlett
  5. Så fint du er tilbake!

    God helg - nyyt den!

    :-)

    SvarSlett
  6. God bedring!!

    Brannmenn har vel mere peiling på å vanne hus enn blomster...

    De staudene var jo nydelige da!! Vil ha!

    SvarSlett
  7. Hahaha, en brannmann som ikke ser helt nødvendigheten med vann - skummelt;))

    Godt og høre at du er på bena igjen Hege, og til og med har vært og kjøpt noen blomster, de var nydelige ♥

    Og for en snill søster du har da, som har stullet og stelt når du har vært syk! Det er kos det;))

    Ha en fiiiin, frisk helg!

    Klem Line

    SvarSlett