Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 27. april 2011

Stjerne-knagg fra Nille


Hegemor ble nesten barnslig happy når hun fant stjerne-knagger til 7-åringens rom på Nille her en dag.
De dukket tilfeldigvis opp i sidesynet mitt og i tillegg kostet de bare 11 kroner (70% avslag).
Kunne ikke passet bedre:)


Dermed ble det umiddelbart tre stykker færre knagger igjen på Nille.
Den ene er allerede hengt opp bak døra hans.


Ribbeveggen opp til hemsen har fått seg en hard omgang med pussepapir og grunning før den gulnede furuen med lakk omhyggelig ble gjemt med to strøk maling.


I morgen skal jeg vise dere hva jeg kjøpte og trødde inn i bilen - og som fikk Brannmannen til å få et aldri så lite oppgitt uttrykk..
...og ja, - det er ganske sjelden jeg får motforestillinger mot mine innkjøp, men denne gangen klarte han altså ikke bite det i seg.

Ha en herlig natt:)



7 kommentarer:

  1. Spent å få sjå rommet i sin heilheit no ;) Glimta ser jo bra ut!!!

    SvarSlett
  2. Å de var kjempesøte, man skulle jo tro de var spesielt laget for rommet. Jammen kan man gjøre noen kupp noen ganger. :)

    Blir spennende å se hva du har dratt med deg hjem.

    Nattaklem

    SvarSlett
  3. Å, så koselige de var !!! Kjempefin blogg du har ;)

    SvarSlett
  4. De var stilige. Du er en èner når det gjelder gode kjøp

    SvarSlett
  5. Strålende at du deler dine fangster med oss. Tror jammen jeg må en snartur innnom Nille selv:))
    Gleder meg virkelig til å se rommet i sin helthet.
    Hos deg er det små og store tips og inspirasjon i fleng;)

    Toneklem

    SvarSlett
  6. disse var jo kjempeflotte, og for en pris!!! Passet perfekt på gutterommet som jeg gleder meg til å se i sin helhet snart;))

    Ha en fin kveld1
    KLEM

    SvarSlett
  7. Gleder meg sånn til og se rommet i sin helhet!:O) Skal pusse opp rommet til min 9-åring snart, og gleder meg til og kunne hente litt inspirasjon her. Hadde allerede kjøpt inn disse knaggene med tanke på rommet hans. Du er utrolig flink... :)

    SvarSlett