Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 13. april 2011

Sykler fra Europris...


Disse søte, små buskene fant jeg på Rema her om dagen. Passer perfekt i en kaffekopp.


Idag er det bånn gass, 6-åringen venter en liten horde med kompiser til barnebursdag.
Så nå går det unna i muffinsbaking og borddekking.
Støvsugingen er det nok best å vente med til å morgen...basert på tidligere erfaringer.


Var ute en tur på Europris i går og kjøpte sykler til det to minste, - de solgte sykler til 299.
Det stod i reklamen at syklene var 95% ferdigmontert.
Europris er noen skikkelige morsomme klumper - de må ha glemt minustegnet foran...

Da Brannmannen åpnet esken var det en million deler og merkelige artikler som måtte settes sammen i riktig rekkefølge for at alt skulle virke. Hele kvelden gikk med til montering.
Hegemor prøvde også å hjelpe til, men hadde selvinnsikt nok til å stoppe da hun var klar til å spytte universets styggeste gloser utover muttere og oljete kjettinger som ikke ville på plass.
Ungene hadde nemlig ikke lagt seg.

Men - vi ble omsider ferdige. Og når jeg sier "vi", mener jeg Brannmannen.
Gutta er omsider superfornøyd og syklene skal få oppleve sitt første vårslipp i ettermiddag.

Snart påskeferie:)



7 kommentarer:

  1. Ikke alltid beskrivelsene på pakken stemmer nei..men bra det blei sykler av det da..alltid kjekt med en handyman.

    Ha en flott onsdag : )

    SvarSlett
  2. Hei Hege!
    Så nydelige bilder, de var så skjønne de små lilla blomstene i kaffekopper, hihi ♥ Og det lille lysglasset var kjempefint!
    Så kult med nye sykler, hehe, i alle fall for gutta;)

    Lykke til med bursdagsselskapet i dag, blir nok full fart vil jeg tro;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Nydelige busker! Så artig med utradisjonelle blomsterpotter synes jeg:)
    Høres skrekkelig kjedelig ut å montere syjler en hel kveld, får inderlig håpe det ble verdt det:)
    Ha en fin dag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Tenkte jeg skulle innom og sikre frøkna en av disse jeg også... og i morgen kveld skal jeg jo bort, så da kan min kjære bruke tiden til montering! Nei, så lurt! :D
    Søte blomster du har fått deg i en kopp! :D

    SvarSlett
  5. Hehe, jeg må alltid le av deg, du skriver så godt! Håper syklene fungerer slik de skal! :)

    SvarSlett
  6. Så herlige blomster og fine bilder (som alltid). Håper syklene fungerer;). Ha en fin dag videre.

    SvarSlett
  7. Åhh så kjedelig da! Godt med en handymann dag ;)

    Skjønne blomster og kos bursdagsfeiring..

    Ønsker deg en fiiin helg og flott påske!

    Klem fra Tove

    SvarSlett