Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 4. mai 2011

Expedit-benk

Rommet til 7-åringen er så og si ferdig, - hvertfall fra min side.
Brannmannen legger siste hånd på verket til helgen - da blir det rekkverk på hemsen (og så satser vi på bilderas på bloggen til uka;)

Tenkte bare å vise nok et lite glimt, - av det jeg har blitt mest fornøyd med:
Sitte- /leke-benken han har fått av en liggende Expedithylle fra IKEA:)


Vi har den del Expedithyller rundt på barnerommene her i huset, men jeg har aldri lagt merke til denne varianten før. Sittehøyden er perfekt.
Hvertfall for meg;)

De runde putene er stolputer med antiskli fra IKEA.
Putene på benken er fra Princess og Kremmerhuset.

So long, herlige mennesker!:)

6 kommentarer:

  1. Hmmmm lurer meg på om en slik liggende expedit hylle hadde tålt vekten av et par Billyhyller stappfulle med bøker. For det hadde virkelig vært løsningen på et problem jeg har. Må sjekke opp i det. :)

    Rommet til 7 åringen er blitt fantastisk flott, vedder på det er en glad liten gutt som har fått nytt rom.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. Jadda, dette rommet blir nok like tøfft som de andre gutterommene;) Du er såååå flink Hege ♥
    Gleder meg til og se resten;)

    Ha en finfin torsdag, snart helg igjen;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så koselig rom med fine farger!
    Smart å la hyllen fra Ikea ligge.

    Ønsker deg en flott dag med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  4. Veldig smart da:))
    Gleder meg til å se resten;)

    SvarSlett
  5. Så flott og vakkert rom! Herlig sittebenk! Fin, praktisk og kjekk:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  6. aaah, hvilken hærlig insirasjonskilde!! stjeler ideen med den liggende hyllen - genialt!

    SvarSlett