Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 5. mai 2011

Green Gate vase!


Hegemor får fra tid til annen en god ide.
Noen ganger får hun heller mindre gode ideer.
En slik fikk hun i går.


Tro om det går an å lage decoupage av Green Gate servietter på en vase?


Hegemor har aldri prøvd dette med decoupage før.
Men en gang må være den første:)

Som tenkt, så gjort.


Jeg kunne raskt konstatere at decoupage ikke er enkelt å få glatt.
Etter en liten halvtime med pensel og masse pågangsmot, satte jeg meg tilbake i sofaen og småfniste.
Verdens kanskje mest intense vase stod foran meg - full av gammel-dame-rynker.
Jeg fniste mer.
Altså, jeg mener - er man GG-fan, ja så er man det (men det er klart at det kan ta litt overhånd noen ganger. Jeg ser det, ja;).

Vasen har fått rosa roser idag. Og jeg har gått rundt og glist av den i hele dag. Stakkars vase.
Men det var moro uansett å prøve.

Så, konklusjonen blir: Dette går inn i kategorien "noe jeg bare måtte prøve"!

10 kommentarer:

  1. OMG! tenker alle green gate elskende bligg søstre fikk noe å tenke på der!
    Var no fin då:-))
    Klem

    SvarSlett
  2. Syns an va kjempefin eg! Rynkene vise ikkje på bildet iallefall ;-)

    SvarSlett
  3. Hehe, jeg synes den ser flott ut! :)

    SvarSlett
  4. Jeg synes den ser fin ut jeg ;) men det er kanskje ikke så synlig med de rynkene på bildene;)
    Jeg er også GG fan ;)

    SvarSlett
  5. Den var jo bare nydelig :)

    Klem Birthe

    SvarSlett
  6. Nå trodde jeg et øyeblikk at GG hadde kommet med vaser!!! Den ble kjempefin:)

    SvarSlett
  7. Synes det ble veldig fint jeg! Skavankene synes ikke på bildet :-)
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei!
    Nei nå blei jeg skuffa...for trodde det var no jeg kunne kjøpe og blei så glad ;)

    Men den var jo suuuperfin da Hege!! Flink du!

    Klem Anette

    SvarSlett
  9. Den så jo veldig fin ut på bildene da!
    Og idéen var jo kjempegod! Passet veldig godt til de rosa rosene :-))

    :-))

    SvarSlett
  10. Jeg synes den ser aldeles nydelig og rynkefri ut.
    Tanken var virkelig ikke så dum, men kan tenke meg at det ikke var så enkelt å få den glatt :o)
    Nydelige roser også.
    Ha en flott helg

    SvarSlett