Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 21. mai 2011

Hengestol


7-åringen har fått seg en hengestol på hemsen.
Eller som han selv kaller den, - en DS-stol...


Det ser uansett deilig ut når han smyger seg oppi og sitter deg og dingler i sitt bekymringsfrie liv.
Fikk tak i den hos Ellos til 299, men så etterpå at Åhlens selger nesten maken, til samme pris (og jeg syns faktisk den var finere...så...SNERR!)


Stolen er uansett herlig. Kunne gjerne hatt en hengende ute også.

Nyt helga, folkens:)

8 kommentarer:

  1. Så stilig DS stol da... kan tenkte meg at den er god å sitte å spille i ja :)

    Ønsker deg en vidunderlig lørdag :)

    Klem Birthe

    SvarSlett
  2. Åh en slik stol har jeg sikla på lenge, men der jeg har sett har den kosta 1400 og sånn...så nå ble jeg gira her ;) Må nok gå til anskaffelse av en slik en ja;)

    SvarSlett
  3. Den var kuuul;))
    Sikkert digg og sitte der og DS'e seg, hihi...

    Ha en fin kveld ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Har en slik en liggende i garasjen som venter på den perfekte plassen:-)

    Fargen på gutterommet er kjempe fin! og forreste var det kult med hengestol på hemsen.

    Klem

    SvarSlett
  5. Herlig stol, hadde vi bare hatt mer plass så kunne jeg godt tenkt meg en slik ute på altanen her. :)

    Klem fra meg til deg

    SvarSlett
  6. Har også kjøpt en av disse stolene :) Var det bare å henge den rett i taket? Eller måtte du finne en "bærer" i taket hvor du måtte feste den?

    Klem :)

    SvarSlett
  7. Hei Anonym;)
    Den MÅ festes i en drager, ja - hvis ikke får du taket i fanget, er jeg redd;)

    SvarSlett