Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 3. mai 2011

Knekkebrød


I disse dager nærmer vi oss sommeren med stormskritt.
Og det er DIGG!

Men det er klart - vi er endel tivolikropper her ute i det langstrakte land som snart skal innta verden i mer eller mindre ingen klær, og Hegemor har registrert en økende mengde med innlegg i Blogglandia om sprengsunn kost, paniske slankekurer og innkjøp av diverse badetøy som skal holde inn det meste som skal inn, slippe ut og øke det som skal ut (og helst gi deg perfekt personlighet, langt, fyldig hår og en godt betalt jobb i tillegg).


Hegemor stresser ikke.
Hun spiser det hun har lyst på. Hele året. Og smiler mens hun momser.
Hegemor tror ikke hun blir påvirket av det årlige hysteriet.

Men plutselig har hun bakt knekkebrød i mai...


Kjøpte dette skiltet på Kremmerhuset for en stund siden. Syns det er koselig å pynte med oppskrifter på kjøkkenet, men tenkte aldri egentlig på at det faktisk gikk an å bake oppskriften også.

Hegemor smiler fortsatt.
Og momser knekkebrød.
Disse var gode!

4 kommentarer:

  1. Dette er jo knekkebrødoppskriften jeg bruker, så tidig. Men jeg steker dem på mindre varme og har dessverre ikke varmluftsovn, ennå, men det står høyt på listen over hva vi skal ha. :)

    De er virkelig gode, jeg er helt avhengig. :)

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. Heheeee:) Jeg går ofte i fella med å ta det med ro litt for lenge, slik at eneste alternativ for å komme seg inn i buanden er sultestreik fra 1.mai;)) Og det er visst intet unntak i år heller...;P

    Knekkebrødene så veldig gode ut!

    Ha en fin kveld
    klem

    SvarSlett
  3. Den oppskriften bruker jeg også. De er kjempegode!!
    Klem

    SvarSlett
  4. He, he! Jeg heter Aina! Og et sånt skilt skulle jeg gjerne hatt! Lenge siden du kjøpte det? Super blogg du har :)

    SvarSlett