Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 31. mai 2011

Ok, jeg måtte gi meg igjen...

...jeg måtte tilbake til Kremmerhuset og kjøpe rammene.


Designeren er jo nødt til å ha tenkt på Hegemor når han laget disse rammene.
Det er Hegemor hellig overbevist om.


Danmarksturen vi hadde for noen år siden har dermed havnet på veggen.



Og til og med noen bryllupsbilder
Dette diktet syns jeg var litt søtt, så jeg  puttet det inn sammen med bildene - men jeg nekter å innrømme hvor jeg hørte det..!:)


Vakten på lørdagsnatten var i grunnen like hektisk som fredagsnatta, vi var på hjul det meste av tiden.
Dermed gikk søndagen og dagen i går hovedsaklig med til å komme seg inn i riktig døgnrytme igjen.
Hegemor merker at hun har lagt de energiske 20-årene bak seg.
Syns det gikk skrekkelig fort.


Har fått meg en ny hylle i stua.
Har tenkt på det lenge, - er en veldig god tenker, så det tar ofte litt tid..
Malte en hobbyplate og kjøpte knekter på Ikea.


Lysestaken har jeg fått fra skjønne Lena med bloggen Lenapenas verden
Tusen takk, Lena:) Den passet perfekt inn i min lille verden:)

Ha en strålende dag alle sammen - her bøtter det ned i dag, men det er visst forbigående.
Nå skal jeg opp og hente 6-åringen som er på introduksjonsdag på skolen i dag.
Han er så klar for skole nå at han nok egentlig kunne startet rett i 3. klasse;)

Tudelu!



16 kommentarer:

  1. Kjempefine rammer med koselege bilder☺

    So godt når dei er skuleklar!!☺ Spennande!!

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Hehe, har igrunnen ventet på at du skulle tilbake til Kremmerhuset for å kjøpe ei ramme eller flere jeg:) Kjempefine! Spørs om jeg ikke må en tur på Kremmerhuset jeg også...
    Ha en super dag!
    BTW: mannen min kjører ambulanse også:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Så fint det ble :) Har selv sett på de rammene, og nå tror jeg jammen jeg må skaffe meg slike selv. Du har et utrolig fint hus!
    Man trenger litt tid på å komme seg ett ei hektisk natt på ambu, jobber der selv.. så vet hvordan det er :)

    SvarSlett
  4. Litt greit å ta en tenkepause for så å gå tilbake å kjøpe, da vet man at man virkelig ønsket seg tingene. Det ble vedlig fint med både rammer og den nye hyllen.

    Ha en flott dag.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  5. Så tøffe rammer!!!! Hyllen ble kjempefin også, med masse fin pynt på:).

    SvarSlett
  6. Det er godt å se at vi er flere tenkere! Har mange hvite vegger, for å si det sånn..... Og nå har jeg faktisk ei nymalt hobbyplate til overs som jeg tydeligvis kan gjøre nytte av! hm..... takk for inspirasjon, men jeg lover ikke rask fremgang ;) ;)

    SvarSlett
  7. Dette ble knalltøft!! Faktisk har jeg tenkt på å pynte på terrassen med noe lignende. Helt nydelig hos deg i allefall!!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  8. Huff ja, det er noen slike kamper jeg taper og gitt, og må gi meg, hihi...
    Det ble knallfint på veggen din, rammene er råtøffe;))
    Stilig med det diktet inni sammen med brudebildene ♥

    Her er det møkkavær i dag og, så kjedelig!!

    Stor stas med skolegutten, tipper han er rimelig klar ja;)

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Rammene var knalltøffe, skjønner godt at du bare MÅTTE ha dem!!
    Nå er sola kommet til sørlandet, så nå håper jeg sommeren kommer!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  10. Nydelige rammer.
    Skjønner godt at du måtte ha de.
    Klem

    SvarSlett
  11. Kjempefine rammer og nydelige bilder du har satt i dem;)
    Jeg har sett på disse rammene selv, men stadig vekk satt dem på plass igjen. Nå som jeg ser hvor fine de var på veggen lurer jeg på om jeg kanskje må bukke under for lysten;)

    Nyt kvelden!

    SvarSlett
  12. Flotte rammer :) Hva kostet de?

    SvarSlett
  13. Hegemors store, lille verden11. juni 2011 kl. 20:22

    Hei Karoline:)
    Jeg husker ikke helt prisen, men mener det var ca. 499 for det største med fire bilder i, og rundt 200 for de andre:)
    Hilsen Hegemor:)

    SvarSlett
  14. Tusen takk! Jeg var så heldig å få de til 30% :D Hvor lang er hylleplaten? :)

    SvarSlett
  15. Hegemors store, lille verden24. juni 2011 kl. 15:50

    Så heldig du var da!!!:)
    Hylleplata er ca. 1,5 m.
    Nå må jeg nesten få se bilde når du er ferdig;)
    Klem

    SvarSlett
  16. hehe, jeg må innrømme at det blir farlig likt ditt :) Jeg likte det utrolig godt! Skal få prøve å sendt et bilde, når det er ferdig :)

    SvarSlett