Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 14. mai 2011

Rammer fra Kremmerhuset


Hegemor er i Stavanger denne helgen, og da har handling vært ett av gjøremålene.
Var på Kremmerhuset i går, og de hadde fått inn en mengde med kule bilderammer!


Hegemor ville egentlig ha alle.
Lommeboka ville ikke ha noen...


Hegemor har på en måte brukt opp ukelønna denne uka.
Hun har nemlig shoppet ny bil til familien her borte. En syv-seter.
Hvem sier jenter ikke kan?;)


Hvis jeg nå likevel er helt ærlig, så kan jeg godt avsløre at pappa'n min var med meg og så på bilen, siden Brannmannen sitter hjemme i øst.

Hegemor sjekket imidlertid nøye at fargen utenpå og inni var grei, at setevarmen virket, at det var mange koppholdere og at det var goood plass til en stooor håndveske.
Det var det, og da var bilen solgt.


Så nå er det papirarbeid i dag, før jobbing i natt og hjem i morgen:)

Rammene står fortsatt godt på Kremmerhuset, jeg rørte ingen, - så det er fortsatt sjans!
(De fem rammene på det nederste bildet henger faktisk sammen.)

Nyt helgen folkens!
Og tusen takk for alle de herlige kommentarene om rommet til 7-åringen!
Dere er toppen!

Til dere som hadde spørsmål ang. hemsen, så kommer det nok et innlegg når den er helt ferdig:)

7 kommentarer:

  1. Hehe, godt å se at det er tak i kvinnene der borte! Her i huset var det jeg som var på visning, som bydde og som kjøpte leiligheten, mannfolket var på jobbreise og kunne ikke annet enn godta ;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med bil!JEg har også en tendens til å se på plassen til veske og kopper,samt beina-alt annet er ikke min jobb å se på. Så nå er jeg og eier av en fantastisk 7 seter med goooo plass til feks å kjøpe rammer på Kremmerhuset(for jeg har siklet på dem nemlig!)Ha en flott helg-og for noen fantastiske ROM barna dine har!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ny bil! Well done girl;-) Ja vi jenter kan, ingen tvil om det. Og du har jo fått med deg de viktigste deltaljer som god plass til kaffekopp og stor håndveske hi hi;-)
    Stilige rammer, passer jo også ypperlig til terrasser! Ha en finfin arbeidsøkt og god tur hjem igjen!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  4. Gratulerer med bil:)
    Tøffe rammer fra kremmerhuset..

    SvarSlett
  5. fy fader for en fantastisk blogg! denne skal jeg garantert følge videre! :)
    ha en fantastisk helg:)
    klem camilla!

    SvarSlett
  6. Fiiine rammer;)
    Men med bilkjøp er nok ukelønnen brukt ja, hihi!
    Sjekklisten din ang bilkjøp var helt perfekt, du fikk med de aller viktigste sakene;))

    Ha en fin lørdagskveld ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  7. You go girl!! Hvem sier at jenter ikke kan - synes du fikk med deg det mest vesentlige her altså!! :))
    Grattis med bil og vel utført!
    Oops, ser at jeg må en tur på Kremmerhuset nå. Disse rammene var midt i blinken for meg:))

    Toneklem

    SvarSlett