Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 1. juni 2011

Hegemor har blitt "mobilvennlig":)

Ja, tro det den som vil, men Hegemor har altså klart å tilpasse seg 2011 littegrann.
Og det i dataverden til og med!


Jeg har skjønt at endel mennesker leser blogger på mobiler og Ipad'er og slikt, og i den anledning finnes det faktisk en funksjon man kan legge inn i bloggen som gjør at den blir mye mer oversiktlig, raskere å laste ned, større bilder osv.

Bildet er lånt fra bloggerindraft.blogpot.com

Jeg fant tipset inne hos Synnøve med bloggen Handmade by Synnøve
Hun er på grensen til uutholdelig kreativ og irriterende flink med strikkepinnene sine;)
Anbefaler en stooor titt inn der:)


For dem av dere som vil følge Hegemors vanvittige fart inn i teknologiens framtid, kan dere gå inn HER og gjøre det samme på deres blogg. Så langt jeg kan se, er dette mulig for dem som bruker blogger og blogspot.

Digger dere alle:) Johooo!!


3 kommentarer:

  1. Dette har jeg gjort også:)
    Det eneste som er litt dumt er når jeg låner mannens Iphone for å sjekker bloggen så finner jeg ikke de som jeg følger.....
    Finner liksom bare mine egne innlegg.
    Noen tips??

    SvarSlett
  2. Neimen Hegemor, da! Igjen har du sørget for at jeg sitter her med tidenes største gliiiis, og hadde det ikke vært for ørene så hadde det gått helt rundt! Uutholdelig kreativ og irriterende flink er en beskrivelse jeg aldri før har hørt om meg selv (hvorvidt det stemmer er en annen sak), men jeg kjenner i hvert fall at det gjorde meg veldig glad tidlig en røddag morgen! Tusen takk :) Måtte din gode interiørsmak få full frihet på vårt soverom - DÉT hadde vært noe, det!! Der hjelper det ikke å kunne strikke, for å si det sånn......... (klesskap, vegg, seng, vegg, vindu, vegg, kommode, vegg, dør - wow, så lekkert!)

    SvarSlett
  3. Takker og bukker Hegemor:D
    Tenk at det var så enkelt *hehe* jaja ....
    Har vel kanksje ikke tittet nøye nok jeg da:D

    Alltid like trivelig å kikke innom bloggen din og jammen finner jeg masse gode tips hos deg:) Som disse rammene på Kremmerhuset - de er jo bare så lekre!!

    Ønsker deg en fortsatt strålende helg!!

    Toneklem

    SvarSlett